احتمال پيوستن سيلوا به رئال قوت گرفت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

احتمال پيوستن سيلوا به رئال قوت گرفت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

احتمال پيوستن سيلوا به رئال قوت گرفت

احتمال پيوستن سيلوا به رئال قوت گرفت


"لوکاس سيلوا"، هافبک تيم فوتبال کروزيرو، به شدت مورد توجه باشگاه رئال مادريد قرار گرفته است. با اين حال، مذاکرات دو باشگاه هنوز به نتيجه مثبتي نرسيده است.


به گزارش "ورزش سه"، باشگاه کروزیرو دو روز پیش صراحتا اعلام داشت که باشگاه رئال تا زمانیکه که به درخواست هایشان توجهی نکند و احترام کروزیرو حفظ نشود، حاضر به واگذاری سیلوا نخواهد بود. رئال نمی خواهد برای سیلوا، 15 میلیون یورو هزینه کند و تاکنون دو پیشنهاد این باشگاه از سوی مدیران کروزیرو رد شده است.

نشریه UOL برزیل، روز گذشته خبر از توافق قطعی کروزیرو با هافبک تیم یونیورسیداد شیلی داد. "فلیپه سیمور"، دقیقا در همان پستی بازی می کند که سیلوا حضور دارد و این نشاندهنده این است که باشگاه کروزیرو دیگر به ادامه حضور لوکاس سیلوا فکر نمی کند و جانشین او را نیز یافته است.

کروزیرو به عنوان قهرمان برزیل، در جام لیبرتادورس حضور خواهد داشت و نمی خواهد با از دست دادن سیلوا به نوعی تصعیف شود. با شروع نقل و انتقالات زمستانی از اول ژانویه، انتظار می رود که روند مذاکرات رئال و کروزیرو برای سیلوا جدی تر از گذشته دنبال شود و احتمال توافق طرفین نیز با آمدن سیمور، بیش از پیش قوت گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت10:03---8 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی علی دشتی، هومن، ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 دی 1393 | 19:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.