خورخه مندس: کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

خورخه مندس: کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

خورخه مندس: کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد

طرفداری- خورخه مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو مصاحبه ای با Globesporte داشته و در مورد آشنایی خود با ستاره پرتغالی صحبت کرده است.

بنا به گزارش AS، مندس گفت: "من وقتی با او آشنا شدم که تنها 15 سال داشت، از آن روز تاکنون ما اغلب اوقات با هم صحبت می کنیم. وقتی من در مادرید هستم، همیشه همدیگر را ملاقات می کنیم. رابطه ما بیشتر دوستانه است."

وی سپس راجع به آینده کریستیانو رونالدو نیز گفت: "من معتقدم که کریستیانو در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد. او در این باشگاه خوشحال است و هنوز مشتاق دستیابی به موفقیت های بیشتر همراه با مادرید می باشد. آیا وقتی او بازنشسته شد، باشگاه پیراهنش را نیز بایگانی خواهد کرد؟ با تمام احترام به بازیکنانی چون رائول و دی استفانو، هیچ بازیکنی نمی تواند با کریستیانو مقایسه شود."

او افزود که هیچ بازیکنی در دنیای فوتبال به خوبی رونالدو نیست: "او بهترین بازیکن تاریخ است و من می خواهم بگویم که حتی بهترین ورزشکار تاریخ است، ما دیگر هرگز بازیکنی مثل کریستیانو نخواهیم دید. کاملاً غیرممکن خواهد بود."

در مورد احتمال پیشی گرفتن از چهار توپ طلای مسی نیز گفت: "اگر او آماده بماند، مطمئنم که برای مدتی به عنوان بهترین بازیکن دنیا باقی خواهد ماند."

وقتی در مورد نیمار از او پرسیده شد، گفت: "او کریستیانو نیست، اما فوق العاده با استعداد است، من مطمئنم که طی چند سال آینده او در میان بهترین های جهان جای خواهد داشت. او بدشانس بوده در کنار کریستیانو بازی نمی کند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 دی 1393 | 16:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.