رونالدو: از کار کردن با آنچلوتي لذت مي برم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: از کار کردن با آنچلوتي لذت مي برم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: از کار کردن با آنچلوتي لذت مي برم

رونالدو: از کار کردن با آنچلوتي لذت مي برم


کريس رونالدو اين روزها تعطيلات خود را در دبي سپري مي کند و از هفته آينده به دور جديد تمرينات رئال اضافه خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو سال 2014 به موفقیت های فردی و تیمی بسیاری دست یافت. همانند سال 2008 که در منچستریونایتد به عناوین مختلفی دست پیدا کرد. او در سال 2014، به تنها فوتبالیست تاریخ مبدل شد در یک سال میلادی، قهرمانی اروپا،سوپرکاپ اروپا، آقای گل لیگ قهرمانان، آقای گل جهان و توپ طلا را تصاحب کرده است.

رونالدو امروز در گفتگویی اختصاصی با نشریه AS گفت:"سال 2014 برای همه رئالی ها سالی فوق العاده بود و لحظات فراموش نشدنی بسیاری را تجربه کردیم.ما برای اولین بار در تاریخ رئال، 4 جام در یک فصل کسب کردیم. بی شک، قهرمانی در چمپیونزلیگ از همه قهرمانی های دیگر باارزش تر بود اما سه جام دیگر نیز به نوبه خود لذتبخش بودند. این افتخارات متعلق به تمام هواداران و اعضای باشگاه، از کمترین تا عالی ترین مقام است."

رونالدو در ادامه افزود:" امیدوارم سال 2015 نیز به همان خوبی سال 2014 باشد. رئال باشگاهی است که در هر سال برای کسب حداکثر افتخارات ممکن می جنگد و در سال 2015 نیز چنین خواهیم کرد.رئال همواره نامزد اول کسب عنوان قهرمانی در هر رقابتی است.برای کسب قهرمانی در همه رقابت ها تا پای جان می جنگیم."

بهترین بازیکن سال 2013 و بخت اول کسب توپ طلای سال 2014، در مورد نقش کارلو آنچلوتی در موفقیت های رئال مادرید گفت:" نقش آنچلوتی در قهرمانی های ما بسیار مهم بود.آنچلوتی مربی و شخصیت بسیار بزرگی است. همه از کار کردن با او لذت می بریم. تمام بازیکنان رئال با هم متحد هستند و مثل یک خانواده می مانیم. همه ما سعی داریم تا سال 2015، افتخارت سال 2014 را تکرر کرده و حتی بر آن بیفراییم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 دی 1393 | 16:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.