مورینیو؛ بیل اشتباه می کند، لالیگا بهترین نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مورینیو؛ بیل اشتباه می کند، لالیگا بهترین نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مورینیو؛ بیل اشتباه می کند، لالیگا بهترین نیست

طرفداری- ژوزه مورینیو، سرمربی تیم چلسی، ادعای گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید را مبنی بر اینکه لالیگا بهترین لیگ دنیاست رد می کند.

سرمربی پرتغالی تیم چلسی که سه فصل را در رئال مادرید پشت سرگذاشت و توانست یک بار لالیگا را فتح کند، معتقد است لیگ جزیره بهترین لیگ دنیاست.

مورینیو در این خصوص، در گفتگو با BT Sport گفت: "بیل به این خاطر این حرف را می زند، چون آنجا قرار دارد. اما من هم آنجا حضور داشته ام. آنجا لالیگا را برده ام، لالیگا را از دست داده ام، اما به وضوح تفاوت های میان لالیگا و لیگ جزیره را به خوبی می دانم. وقتی شما وارد بازی می شوید و می دانید که برنده هستید، قطعاً جالب نیست. در اسپانیا همه می دانند که دو تیم برتر دنیا هستند، امّا فصل گذشته تیم سومی مانند اتلتیکو عملکرد فوق العاده ای داشت و قهرمان لیگ شد."

سرمربی پرتغالی چلسی افزود: "جدای از این، از نظر رقابتی تفاوت بزرگی میان دو لیگ وجود دارد، این به همین خاطر است که آن جا رکورد 100 امتیاز و 126 گل زده وجود دارد، امّا در انگلیس 100 امتیاز و 126 گل زده غیرممکن است. مطمئناً اگر تیمی به 100 امتیاز و 126 گل زده برسد، ممکن است آن ها بهترین تیم باشند، امّا مطمئناً در بهترین لیگ حضور ندارند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 5 دی 1393 | 15:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.