دنیس لاو: رونالدو و مسی هر دو شایسته دریافت توپ طلا هستند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دنیس لاو: رونالدو و مسی هر دو شایسته دریافت توپ طلا هستند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دنیس لاو: رونالدو و مسی هر دو شایسته دریافت توپ طلا هستند

طرفداری - دنیس لاو اسطوره اسکاتلندی سال های دور منچستر یونایتد از بازیکنان شایسته دریافت توپ طلا می گوید.

به نقل از سایت فیفا، دنیس لاو در مصاحبه ای که با این سایت انجام داده است مسی و رونالدو را هم زمان شایسته دریافت توپ طلا می داند.

مسی و رونالدو ستارگان بارسایی و رئالی دوباره برای دریافت توپ طلا در ژانویه مورد توجه قرار گرفته اند اما افسانه منچستر یونایتد احساس می کند که هر دو آنها پس از سالها تاثیر گذاری باید مشترکا این جایزه را دریافت کنند.

بر طبق اظهارات ستاره منچستری، دنیس لاو که تنها برنده اسکاتلندی توپ طلا در سال1964 است رونالدو و مسی باید به طور مشترک این جایزه سالیانه را دریافت کنند. دنیس لاو همچنین مانوئل نویر را هم در لیست کوتاه سه نفره خود برای دریافت این جایزه معتبر فردی آورده است.

رونالدو ستاره رئال مادرید این جایزه را در سال 2008 و 2013 از آن خود کرده است و در بین این سال ها طلسم مسی برای4 سال متوالی حکمفرما بوده است.

به هر حال لاو احساس می کند در بین آنها برنده قاطعی وجود ندارد و برای نخستین بار است که ایده اشتراک گذاری جایزه توپ طلا مطرح شده است. این مرد74 ساله در گفتگو با وبسایت رسمی فیفا گفته است: "آن ها فوق العاده هستند و بهترین بازیکنانی هستند که تا بحال دیده ام. به رای دادن کسانی که سعی در جدا کردن آنها دارند حسادت نمی برم. این قضیه با دوران ما کاملا متفاوت است چون ما همزمان دو بازیکن با این حد تسلط را نداشتیم. و خلاصه این که برنده شدن یکی باعث خوشحالی دیگران می شد.

"نویر دراوازه بانی بزرگ و برنده جام جهانی است اما او در مقابل دو بازیکن معمولی قرار ندارد. اگر هر دوی آن ها مشترکا برنده شوند واقعا زیباست، چون جدا کردن مسی و رونالدو واقعا سخت است، هر دو بازیکنانی فوق العاده هستند تماشاگر را با بازی خود هیجان می آورند و به طور مداوم گل زده اند.

"موقعی که شما به مسی فکر می کنید، به سایز او و مبارزه او در بازیها، او را قابل تحسین می بینید. اما رونالدو هم بیش از حد برجسته است و حضور فیزیکی بیش از حدی در بازی دارد. هر دوی آنها سزاوار برنده شدن هستند و هر کدامشان بازنده شود باید خود را بسیار بد شانس بداند."



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت16:06---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی علی دشتی، انسه، ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.