ژاوی: رونالدو در بین گزینه های من برای توپ طلا حضور ندارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ژاوی: رونالدو در بین گزینه های من برای توپ طلا حضور ندارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ژاوی: رونالدو در بین گزینه های من برای توپ طلا حضور ندارد

طرفداری - ژاوی هافبک خلاق بارسلونا مسی را شایسته دریافت توپ طلا دانسته است و نامزدی رونالدو برای دریافت توپ طلا را زیر سوال برده است.

به نقل از سایت گل، هافبک اسپانیایی، رونالدو را به دلیل شکست خوردن تیم پرتغال در جام جهانی 2014، شایسته عنوان بهترین بازیکن جهان نمی داند. ژاوی موقیت کریستیانو رونالدو برای دریافت توپ طلا را با اشاره به این نکته که او در جام جهانی خوب کار نکرده  است، زیر سوال برد.

رونالدو سال قبل توپ طلا را دریافت کرده و انتظار می رود که امسال نیز موفق به دریافت آن شود. این بازیکن نقشی کلیدی در23 پیروزی متوالی رئال مادرید داشته است.

ژاوی معقتد است که رونالدو به خاطر حضور ناموفقش در جام جهانی نمی تواند گزینه مناسبی برای کسب توپ طلا باشد و  نویر و مسی به دلیل حضور در فینال جام جهانی بیشتر شایسته دریافت توپ طلا هستند.

ژاوی در گفتگو با SPORT گفت: "او در جام جهانی خوب کار نکرد و در سالی که جام جهانی برگزار می شود آن  فصل بر مبنای جام جهانی تعریف می شود. رای من برای توپ طلا اول مسی خواهد بود، نفرات بعدی هم فیلیپ لام و وماسکرانو هستند."

ژاوی همچنین این ادعا که مسی وقت زیادی را صرف ماندن در رختکن می کند را احمقانه می داند. همچنین این ادعا که لوئیز انریکه یک بازیکن دیگری را جایگزین شماره 10 بارسا خواهد کرد، رد کرد.

بازی ساز بارسا می گوید: "این تصویر از مسی کاملا نادرست است. مسی هرگز خود را به تیم تحمیل نمی کند."

ژاوی هم چنین گزارش هایی مبنی بر اینکه مسی در بارسا بیقراری می کند را رد کرد. هافبک کهنه کار اعلام کرد: "او خوشحال تر از همیشه است. او بهترین بازیکن جهان است. ما با این اخبار زندگی می کنیم اما او خوشحال و راضی است. امسال خیلی با سال قبل متفاوت است که مسی به دلیل آسیب دو ماهه به حاشیه کشیده شد. امسال برای هیچ کسی آسان نخواهد بود. اما این فصل ما بهترین مسی را خواهیم دید."

در همین حال ژاوی به اعتماد به نفس لوئیز سوارز اشاره کرد و گفت که مهاجم اروگوئه ای به دلیل پشتکار، خلق و خو و شخصیتش  او را به یاد مهاجم پیشین بارسا یعنی ساموئل اتوئو می اندازد.

سوارز تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل بعد از مسابقه در مقابل رئال مادرید کرده بود که سر انجام این طلسم را با گلزنی در مقابل کوردوبا شکست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.