کریستیانو رونالدو از سوی مجله پلاکار به عنوان بازیکن سال 2014 انتخاب شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو از سوی مجله پلاکار به عنوان بازیکن سال 2014 انتخاب شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو از سوی مجله پلاکار به عنوان بازیکن سال 2014 انتخاب شد

طرفداری- مجله برزیلی پلاکار [Placar] لیست 50 بازیکن برتر سال 2014 را از نگاه خود منتشر کرد. مسی دوم و نیمار سوم شده است. رئال مادرید 7 و بارسلونا 6 نماینده در این لیست دارند.

بنا به گزارش AS، کریستیانو رونالدو به عنوان بازیکن سال 2014 از سوی مجله Placar انتخاب شد. آنها می گویند: "او در کیف خود چمپیونزلیگ را دارد، 23 هت‌تریک در لیگ اسپانیا ثبت کرده و از 178 گلی که مادرید در این سال به ثمر رسانده 60 گل به نام اوست. او می توانست بهترین بازیکن جام جهانی شود اما مشکلات جسمانی اش مانع شد و او تنها مقابل غنا خوب بازی کرد. با این وجود، کریستیانو کم رنگ نشد. او این فصل را با 25 گل در 15 مسابقه آغاز کرد. در دیدار مقابل سن لورنزو  نیز شاهد پایان سال خوب او بودیم."

مسی و نیمار به ترتیب در این لیست دوم و سوم هستند. مسی، علیرغم اینکه هیچ عنوانی با بارسلونا فتح نکرد و در فینال جام جهانی نیز همراه با آرژانتین مغلوب آلمان شد، جایگاه خود در میان صدرنشینان را حفظ کرده است (او رکورد رائول در جام باشگاه های اروپا را پشت سر گذاشت) و نیمار، با توجه به اینکه برزیلی است، هواداران پر شماری در زادگاه خود دارد. مانوئل نویر هم که در جمع سه نامزد نهایی توپ طلا قرار دارد، رتبه پنجم این لیست را به خود اختصاص داده است.

بایرن مونیخ با 9 بازیکن بیشترین نفرات را در این لیست دارد (روبن، نویر، شواین اشتایگر، مولر، گوتزه، ریبری، لواندوفسکی، لام و ژابی آلونسو). دومین تیم با بیشترین نفرات رئال مادرید است که 7 بازیکن در جمع 50 نفر برتر دارد: کریستیانو رونالدو (نفر اول)، کروس (8)، هامس رودریگز (9)، بیل (13)، مودریچ (24)، بنزما (32)، کیلور ناواس (37) در حالیکه دی ماریا (6) و ژابی آلونسو (35 ام) هستند و در ماه آگوست باشگاه را ترک کردند.

بارسلونا 6 نماینده دارد: مسی (2)، نیمار (3)، لوئیز سوارز (10)، ماسچرانو (23)، راکیتیچ (26) و اینیستا (29 ام) هستند. بازیکنان سابق این تیم یعنی الکسیس (21) و سسک فابرگاس (33 ام) هستند.

لیگ اسپانیا نیز با 16 نماینده 32 درصد از بازیکنان این لیست را تشکیل می دهد. اتلتیکو مادرید نیز 3 بازیکن دارد (گودین، آردا توران و کوکه). پنج بازیکن اسپانیایی دیگر نیز در این لیست حضور دارند. دیگو کوستا از چلسی (12) و کوکه (42 ام) هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 2 دی 1393 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.