تمرینات خسه زیر نظر فیزیوتراپ ها در تعطیلات

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تمرینات خسه زیر نظر فیزیوتراپ ها در تعطیلات

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تمرینات خسه زیر نظر فیزیوتراپ ها در تعطیلات

طرفداری- برای بار دوم این بازیکن اهل جزایر قناری در تعطیلات به تمرین برای بازگشت کامل از مصدومیت می پردازد. تابستان سال گذشته نیز این بازیکن زیر نظر کارلوس هردیا، فیزیوتراپ رئال مادرید به تمرین مشغول بود.

به گزارش AS، خسه به طور کامل از مصدومیت زانویی که 9 ماه پیش او را خانه نشین کرده بود رهایی یافته اما خود این بازیکن به دنبال درخشش هرچه زودتر می باشد. به همین دلیل او به تعطیلات کریسمس نخواهد رفت. دیروز او به همراه یک فیزیوتراپ به خانه اش در جزایر قناری برگشت و در آن جا به تمرینات ادامه خواهد داد. 

خسه پس از بازگشت از مصدومیت در 3 دیدار مقابل کورنیا (34دقیقه)، لودوگورتس (31دقیقه) و کروز آزول (15دقیقه) به میدان رفته و پس از آن نیز بدون مشکل به تمرین پرداخته است. او در کوپا دل ری موفق شد اولین گل خود پس از مصدومیت را برای رئال مادرید به ثمر برساند. (در مجموع9 گل در 1277 دقیقه برای رئال مادرید) پس از آن در جمع خبرنگاران گفت: " باید صادق باشم، هنوز هماهنگ نشده ام." 

در طول 259 روز مصدومیت خسه آنچلوتی با تکرار این موضوع که با وجود او لیگ برایمان متفاوت تر خواهد بود، باعث دلگرمی این بازیکن می شد. 

در هر صورت، این اولین باری نیست که خسه تعطیلات را فدای باشگاهش می کند. تابستان سال گذشته نیز این بازیکن به همراه فیزیوتراپ رئال مادرید به تمرینات برای بازگشت هرچه سریع تر او به میادین ادامه دادند. امسال خسه به دنبال بازگشت و درخشش دوباره و کمک به رئال مادرید در تمامی جام ها است. مسئله ای که سال پیش با مصدومیت مقابل شالکه تنها یک رویا ماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 2 دی 1393 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.