کروس: خوش شانس بودم که به رئال آمدم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کروس: خوش شانس بودم که به رئال آمدم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کروس: خوش شانس بودم که به رئال آمدم

کروس: خوش شانس بودم که به رئال آمدم


توني کروس، تابستان امسال با قيمت 30 ميليون يورو از بايرن به رئال مادريد پيوست و تاکنون بازي هاي درخشاني در ترکيب کهکشاني ها انجام داده است.


به گزارش "ورزش سه"، اختلافات پنهان پپ گواردیولا و کروس و مشکلات بر سر تمدید قرارداد، باعث شد تا تونی کروس قید بایرن را بزند و پس از جام جهانی به رئال مادرید بپیوندد. کروس پس از قهرمانی با تیم ملی آلمان در جام جهانی، دو روز پیش با رئال به قهرمانی جام جهانی باشگاه ها نیز دست یافت(پس از پیروزی 2-0 مقابل سن لورنزو) و حالا به نوعی دابل قهرمان جهان محسوب می شود.

هافبک ارزشمند آلمانی رئال، امروز در مصاحبه با خبرنگاران گفت:"بخاطر کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان با رئال بسیار خوشحالم.این قهرمانی برای رئال بسیار مهم بود.ما یک خانواده بزرگ و متحد هستیم.من رئال را انتخاب کردم و حالا از این انتخابم بسیار خوشحالم. پیوستن به رئال، تصمیم کاملا درستی بود.قبل از اینکه به این تیم بیایم، نمی دانستم چه چیزی در انتظارم است اما در هر صورت تصمیمم مبنی بر ترک بایرن را گرفته بودم. در جستجوی یک فضای جدید بودم و باید بگویم که خوش شانسم که به رئال مادرید آمده ام.حالا به فکر کوپا دل ری، لیگ قهرمانان و لالیگا هستیم و در این راه، رقیبان بزرگی همچون بایرن، چلسی و بارسلونا در پیش داریم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 2 دی 1393 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.