راموس(2): عجله اي براي تمديد قرارداد ندارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس(2): عجله اي براي تمديد قرارداد ندارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس(2): عجله اي براي تمديد قرارداد ندارم

راموس(2): عجله اي براي تمديد قرارداد ندارم


سرخيو راموس، بي شک بهترين سال ورزشي خود را پشت سر گذاشت و 2014، براي او به سالي به يادماندني تبديل شد.


به گزارش "ورزش سه"، راموس نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی های رئال در سال 2014 ایفا کرد. او در نیمه نهایی و دیدار فینال لیگ قهرمانان، گل های بسیار حساسی به ثمر رساند و کمک کرد تا رئال لادسیما را فتح کند.همین دو شب پیش، او با پای مصدوم مقابل سن لورنزو در فینال جام جهانی باشگاه ها به میدان رفت و گل اول بازی را نیز به ثمر رساند.

مدافع ارزشمند رئال، در گفتگو با ال لارگرو شرکت کرد و به سوالات مختلفی پاسخ گفت. بخش دوم این مصاحبه در زیر می آید :

در سال 2014، همچنین به ادامه تحصیل نیز پرداختید.

بله، وقتی 15 سالم بود، از سوی کاپاروس برای تیم اول سویا انتخاب شدم و دیگر فرصت نشد تا بصورت جدی، تحصیلاتم را ادامه دهم.مدت ها بود که می خواستم تحصیلاتم را از سر بگیرم اما فرصتش دست نمی داد.

نقش آنچلوتی در موفقیت های رئال


آنچلوتی بی همتاست. او در رئال کارهایی باورنکردنی انجام داده و بازیکنان را با یکدیگر متحد کرده است.او در همه جای دنیا مربیگری کرده و همیشه هم موفق بوده است.رئال به یک چنینی مربی ای نیاز داشت.آنچلوتی بازیکنان را به خوبی درک می کند چرا که خودش بازیکن بزرگی بود و می داند که چگونه بحران ها را مدیریت کند.

اظهارات آریگو ساکی در مورد تمدید قرارداد شما

من با هیچکس در مورد جزئیات تمدید قراردادم صحبت نکرده ام.از حرفهای ساکی شگفت زده شدم. با او در مورد مبلغ قرارداد اصلا حرفی نزده بودم. برای ساکی احترام زیادی قائل هستم چرا که به پیشنهاد او به رئال آمدم. در مورد تمدید قرارداد، پدر و برادرم، کارها را پیگیری می کنند. من هرگز بخاطر پول با رئال به مشکل برخورد نمی کنم.

تمدید قرارداد با رئال

هنوز دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده و در مورد تمدید قراداد، به هیچ وجه نگران نیستم. برای صحبت در این مورد، قرارهایی گذاشته ایم اما عجله ای برای این کار ندارم.

رابطه با فلورنتینو پرز

به لطف پرز، من به رویای بازی برای بهترین باشگاه دنیا دست یافتم و همیشه مدیون او هستم. رابطه ام با او نزدیک و خوب است و همیشه احترام متقابل بین ما وجود دارد. در مورد تمدید قرارداد، پدر و برادرم با پرز صحبت خواهند کرد.

مشکلات با فابرگاس(راموس پس از حاضر نشدن فابرگاس در اردوی اسپانیا به دلیل مصدومیت، به طعنه گفته بود که او با وجود مصدومیت هم، بارها برای تیم ملی بازی کرده است.)

با فابرگاس تلفنی صحبت کردم و مسائل حل شد. اما یک ملاقات رودررو، بهتر می تواند سوتفاهمات ایجاد شده را برطرف کند. با سسک همیشه بهترین روابط را داشته ام و مدت هاست که در تیم ملی، هم بازی هستیم. به عنوان الگوی بسیاری از جوانان، نباید بین بازیکنان ملی پوش اختلافی وجود داشته باشد.

از مورینیو بدین خاطر که گفته بود:" فکر نمی کند راموس پزشک باشد و صلاحیت نظر دادن در مورد مصدومیت بازیکنان چلسی را داشته باشد"، ناراحت شدید؟

مورینیو آنچه که فکر می کند باید بگوید را می گوید.او در چلسی و من در رئال، احساس خیلی خوبی دارم. برای مورینیو همیشه بهترین آرزوها را دارم. همانطور که برای همه مربیانی که برایم زحمت کشیده ام، چنین آروزیی می کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 2 دی 1393 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.