زیدان: بنزما مقصر این تساوی نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: بنزما مقصر این تساوی نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: بنزما مقصر این تساوی نیست

زیدان: بنزما مقصر این تساوی نیست

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل والنسیا به حمایت از بنزما پرداخت و مدعی شد که او مقصر این لغزش نیست.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته میزبان والنسیا بود که در ابتدا با گل آسنسیو پیش افتاد ولی دو گل دریافت کرد و در حال تجربه یک شکست خانگی بود که آسنسیو گل دوم را نیز زد. با این حال در این میان بنزما بارها و بارها موقعیت از دست داد تا صدای هواداران داخل استادیوم از این تعدد اشتباهات در بیاید. حال زیزو مدعی شد که بنزما مقصر این تساوی نبوده است.

 

 

 

او گفت:" هواداران می‌توانند هر کاری می‌خواهند انجام دهند. مهم ترین چیز این است که کریم موقعیت داشت و همین. امشب او گلزنی نکرد ولی مهم نیست. باید لبخند بزنیم زیرا فوتبال همین است. گاهی اوضاع آنطور که باید پیش نمی‌رود و باید صبور بود. ما از طرز تفکر هواداران عصبانی نمی‌شویم، آنها به اینجا می‌آیند که ما را تشویق کنند، مثل امروز."

زیدان سپس به تمجید از آسنسیو پرداخت و گفت:" از عملکرد او بسیار راضی ام و البته اصلا هم شگفت زده نیستم. او دو گل زد و برایش خوشحالم . نمی‌خواهم درباره یک بازیکن صحبت کنم و ترجیح می‌دهم درباره عملکرد کل تیم حرف بزنم. امیدوارم آسنسیو به همین روند ادامه دهد و گل‌های زیادی بزند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 6 شهريور 1396 | 10:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.