رئال مادرید 2-2 والنسیا؛ نبرد جذاب، دبل آسنسیو و گلزنی کوندوگبیا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 2-2 والنسیا؛ نبرد جذاب، دبل آسنسیو و گلزنی کوندوگبیا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 2-2 والنسیا؛ نبرد جذاب، دبل آسنسیو و گلزنی کوندوگبیا

رئال مادرید در شبی که راموس و واران را در اختیار نداشت، با تساوی مقابل والنسیا، دو امتیاز مهم را از دست داد. 

طرفداری - از چارچوب رقابت های لالیگای اسپانیا در هفته دوم، رئال مادرید از ساعت 00:45 میزبان والنسیا بود. 

                                                                                  مشخصات بازی 

تاریخ: 6/6/1396

تورنمنت: هفته دوم لالیگا اسپانیا

ساعت شروع: 00:45

استادیوم: سانتیاگو برنابئو

داور: داوید فرناندز بوربالان

گل ها: آسنسیو(دقیقه 10 و 82) برای رئال مادرید، سولر (دقیقه 18)کوندوگبیا (دقیقه 77)

                                                                                    گزارش بازی 

15 دقیقه ابتدای بازی با برتری رئال مادرید همراه بود و این تیم موفق شد در دقیقه 10، به گل اول برسد. روی اشتباه بازیکنان والنسیا، آسنسیو در میانه های میدان صاحب توپ شد و به سرعت به سمت دروازه والنسیا حرکت کرد و تقریبا از روی خط محوطه جریمه، با یک ضربه پای چپ دقیق به زیبایی دروازه را باز کرد. نتو فقط نظاره گر توپ بود. 

رئال مادرید پس از گل نیز چند حمله را تدارک دید اما این والنسیا بود که در دقیقه 18 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. روی یک حمله سریع از سمت چپ، تونی لاتو توپ را به صورت زمینی به دهانه دروازه رئال مادرید ارسال کرد و در شبی که راموس و واران غائب بودند، کارلوس سولر به راحتی در غفلت مدافعان با پای چپ دروازه را باز کرد. 

یک دقیقه بعد، بنزما در موقعیتی خوب قرار گرفت اما ضربه پای چپ او از درون محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. رئال مادرید جلو کشید تا باز هم به برتری برسد. شوت مودریچ با برخورد به مدافعان به کرنر رفت و روی کرنر، ضربه سر آسنسیو در اختیار نتو، دروازه بان والنسیا قرار گرفت. برای چند دقیقه والنسیا صاحب توپ و میدان بود و چند حمله خطرناک ترتیب داد اما به گل نرسید. کوندوگبیا و آسنسیو، دونده ترین بازیکن دو تیم بودند. در دقیقه 32، ضربه محکم مارسلو با اختلاف کمی از بالای دروازه والنسیا عبور کرد. در دقیقه 36، در یک ضد حمله سریع بنزما به سرعت با توپ خود را به محوطه جریمه والنسیا رساند. در ادامه نیمه اول نیز رئال مادرید حملات پراکنده ای را برای زدن گل برتری تدارک دید. در دقیقه 44، بیل توپ را به دهانه دروازه فرستاد و بنزما در موقعیت صد در صد گل، در مقابل دروازه توپ را به فضای بالای دروازه فرستاد. یک دقیقه بعد، مهاجم فرانسوی باز هم این بار با ضربه سر صاحب موقعیت شد اما از این موقعیت نیز استفاده نکرد تا بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد. 

رئال مادرید-والنسیابازی در نیمه دوم، پایاپای آغاز شد. اولین خطر جدی، شوت از راه دور کاسمیرو در دقیقه 50 بود که با واکنش نتو همراه بود. یک دقیقه بعد در یک موقعیت عالی، مارسلو در درون محوطه جریمه توپ را به دهانه دروازه فرستاد اما مدافعان والنسیا به خوبی توپ را به کرنر فرستادند. در دقیقه 53، مارسلو توپ خوبی را از سمت چپ روی دروازه والنسیا ارسال کرد اما بنزما موفق نشد از آن استفاده کند. در دقیقه 66 ضربه از راه دور مودریچ با واکنش خوب نتو به کرنر رفت. حملات دو تیم ادامه داشت اما همچنان نتیجه 1-1 بود. در دقیقه 70 نیز ضربه سر خطرناک زاتزا از بالای دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. 

در دقیقه 72، ضربه آزاد عالی پارخو را ناواس با یک واکنش خوب به کرنر فرستاد. در دقیقه 77، والنسیا موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند. روی یک حمله از سمت چپ توپ روی دروازه ارسال شد. رودریگو با کنترل توپ، آن را برای کوندوگبیا مهیا کرد و هافبک فرانسوی در درون محوطه جریمه با پای چپ دروازه را باز کرد. 

پس از گل والنسیا، رئال مادرید جلو کشید تا بتواند به گل تساوی برسد. در دقیقه 82، این کار را آسنسیو، بر روی یک ضربه آزاد به زیبایی انجام داد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. در دقیقه 88، کریم بنزما در یک موقعیت عالی، به طور باورنکردنی، توپ را به بیرون زد. یک ضربه معمولی هم می توانست رئال مادرید را پیروز بازی کند. در دقیقه 92، کارواخال توپ را از سمت راست روی دروازه والنسیا ارسال کرد و ضربه سر زیبای بنزما، با دخالت نتو به تیر عمودی دروازه برخورد کرد. در دقیقه 93، زاتزا در یک موقعیت عالی، توپ را با تعلل از دست داد تا بازی جذاب رئال مادرید و والنسیا با تساوی به پایان برسد. 

                                                                                  ترکیب و آمار 

آمار اختصاصی طرفداری را اینجا ببینید. 

                                                                                    شرح گل ها 

مارکو آسنسیودر دقیقه 10  روی اشتباه بازیکنان والنسیا، آسنسیو در میانه های میدان صاحب توپ شد و به سرعت به سمت دروازه والنسیا حرکت کرد و تقریبا از روی خط محوطه جریمه، با یک ضربه پای چپ دقیق به زیبایی دروازه را باز کرد.

در دقیقه 18 روی یک حمله سریع از سمت چپ، تونی لاتو توپ را به صورت زمینی به دهانه دروازه رئال مادرید ارسال کرد و در شبی که راموس و واران غائب بودند، کارلوس سولر به راحتی در غفلت مدافعان با پای چپ دروازه را باز کرد. 

در دقیقهه 77 روی یک حمله از سمت چپ توپ روی دروازه ارسال شد. رودریگو با کنترل توپ، آن را برای کوندوگبیا مهیا کرد و هافبک فرانسوی در درون محوطه جریمه با پای چپ دروازه را باز کرد. 

در دقیقه 82، مارکو آسنسیو از روی یک ضربه آزاد با پای چپ، به زیبایی توپ را به گوشه دروازه والنسیا فرستاد. 

                                                                                 خلاصه بازی 

خلاصه بازی رئال مادرید 2-2 والنسیا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 6 شهريور 1396 | 10:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.