زیدان: به خاطر محرومیت رونالدو عصبانی هستم؛ مقابل بارسلونا باید خیلی خوب کار کنیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: به خاطر محرومیت رونالدو عصبانی هستم؛ مقابل بارسلونا باید خیلی خوب کار کنیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: به خاطر محرومیت رونالدو عصبانی هستم؛ مقابل بارسلونا باید خیلی خوب کار کنیم

سرمربی محبوب رئال مادرید نارضایتی خود را از تصمیم برای محرومیت کریستیانو رونالدو اعلام کرد و امیدوار است در این مورد تجدید نظر شود.

طرفداری - چهارشنبه شب، دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. دیدار رفت با برتری 3-1 کهکشانی ها به پایان رسید و در جریان آن، کریستیانو رونالدو پس از دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شد و لحظه اخراج به دلیل آنکه کمی داور بازی را هل داد، 5 جلسه محروم شد. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و در مورد محرومیت رونالدو گفت:

واقعا از این تصمیم ناراحت هستم. نمی خواهم در کار داوران دخالت کنم اما زمانی که به اتفاقاتی که افتاد، نگاه کنید و بفهمید که 5 جلسه رونالدو را در اختیار نخواهید داشت، یعنی آنجا اتفاقاتی در جریان است. من از این تصمیم عصبانی ام. همه عصبانی هستند. با توجه به کاری که کریستیانو کرد، این محرومیت واقعا طولانی است. 

اتفاقی است که افتاده اما زمانی که جزئیات آن را بررسی می کنید...آن صحنه ها را نگاه می کنید و با خود فکر می کنید که چگونه به خاطر آن 5 جلسه محروم شده است؟ امیدوارم در این باره تجدید نظر کنند. کمیته انضباطی در روز چهارشنبه جلسه دارند و واقعا امیدوارم که آنجا دوباره صحنه را ببینند. بعد باید ببینیم چکار می توانیم انجام دهیم. 

در بازی رفت گرت بیل از ابتدا به میدان رفت و آسنسیوی آماده به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. زیدان در این مورد توضیح داد:

هر دو در فرم بسیار خوبی قرار دارند و خیلی خوب کار می کنند. این همان چیزی است که ما از آنها می خواهیم. در سالی که در پیش داریم، بازی های زیادی را باید انجام دهیم و تغییرات متنوعی خواهیم داشت. ما به این صورت آماده می شویم تا هر کس در زمین حضور داشت خوب کار کند. 

آیا تا پیش از اتمام موعد نقل و انتقالات، بازیکن جدیدی می خرید؟

از ترکیب تیم و تمام بازیکنانم راضی و خوشحالم. همه قرار است اینجا بمانند. همانطور که همیشه گفته ام، تا قبل از 31 آگوست ممکن است هر اتفاقی بیفتد و این از کنترل من خارج است. چیزی که می توانم بگویم این است که از بازیکنانم کاملا راضی ام. 

بازی برگشت سوپر جام مقابل بارسلونا؟

در فوتبال هیچ گاه نمی توانید بگویید کار تمام شده است. ما باید بسیار خوب بازی کنیم زیرا بارسلونا تیم خیلی خوبی دارد که می تواند در هر لحظه کار را برای حریف سخت کند. آنها در بازی رفت شانس های زیادی خلق کردند و باید با تمرکز تمام به این میدان پا بگذاریم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1396 | 18:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.