بارسلونا 1-3 رئال مادرید؛ نیوکمپ یخ زد!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بارسلونا 1-3 رئال مادرید؛ نیوکمپ یخ زد!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بارسلونا 1-3 رئال مادرید؛ نیوکمپ یخ زد!

در دیداری که 89514 نفر از نزدیک آن را تماشا کردند، کهکشانی‌ها نیوکمپ را فتح کردند.

طرفداری - تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید بامداد امروز از ساعت 00:30 در دور رفت سوپرکاپ اسپانیا 2017 در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که در نهایت با پیروزی میهمان همراه بود.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی؛ دوشنبه 23 مرداد 1396 (14 آگوست 2017)

تورنمنت؛ سوپرکاپ اسپانیا/ دور رفت

گلزنان؛ جرارد پیکه، رونالدو و آسنسیو برای رئال مادرید (50 و 81 و 90)؛ لیونل مسی برای بارسلونا (78)

شرح بازی

بازی با اشتباه تراشتگن آغاز شد. مالکیت با میهمان بود اما این سوارز بود که اولین موقعیت را هدر داد. تعادل میان دو تیم برقرار بود و ایسکو با تکنیک فوق العاده‌اش صحنه‌های زیبایی را خلق می‌کرد. اولین کارت بازی را نیز کاسمیرو با خطای خشن روی مسی دریافت کرد. موقعیت بعدی را مسی روی یک ضربه آزاد از دست داد. سطح بازی از چیزی که انتظار می‌رفت، پایین تر است. پیکه با یک هند بچه گانه کارت گرفت. بارسا یک موقعیت دیگر نیز داشت که تکل عالی مدافعان رئال مادرید توپ را دور کرد. بازی از سوی بازیکنان هر دو تیم پر اشتباه دنبال می‌شد. باز هم روی کار خوب ایسکو گرت بیل فرصت خوبی داشت اما شوت او را تراشتگن مهار کرد. بازی در آخرین دقایق نیمه اول پر برخورد دنبال می‌شد و مسی و دنی کارواخال کارت زرد گرفتند. در نهایت هم این نیمه سرد با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

ایسکو - ایوان راکیتیچ - بارسلونا - رئال مادرید - ال کلاسیکو

نیمه دوم با گل به خودی پیکه شروع شد. بارسا بلافاصله می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند اما نشد. از آن طرف کارواخال نتوانست دروازه خالی را باز کند. گرچه تکل آلبا نیز بی نظیر بود. رونالدو در دقیقه 58 به میدان آمد. ناواس یک بار دیگر مقابل صربه سوارز مقاومت کرد. میهمان دراین دقایق روحیه بهتری داشت و بهتر بازی می‌کرد. بارسا با ورود دنیس سوارز به جای دلوفئو جان تازه‌ای گرفت و حملات بیشتری روی دروازه رئال ترتیب داد. از آن سو رئال مادرید هم توسط مارسلو موقعیت خوبی را روی درخشش تراشتگن از دست داد. رونالدو نیز یک گل زد که آفساید بود. بهترین بخت بارسا در این نیمه را بوسکتس از دست داد که توپ را از شش قدمی به آسمان کوبید. حملات بارسا در نهایت نتیجه داد و سوارز به هر ترتیبی بود یک پنالتی از ناواس گرفت که مسی آن را به گل تبدیل کرد. بارسا چند دقیقه بعد روی حرکت عالی مسی می‌توانست به گل برسد اما سوارز و دنیس قدر آن را ندانستند. برگشت همان توپ روی یک ضدحمله به گل دوم میهمان تبدیل شد. رونالدو چند دقیقه بعد به دلیل تمارضا کارت زرد گرفت و اخراج شد! بازی در این دقایق کاملا خشن دنبال می‌شد و درگیری‌هایی میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد. بارسا بر شدت حملاتش افزوده بود که آسنسیو روی یک ضد حمله دیگر گل سوم را زد. بازی در پایان با همین نتیجه به پایان رسید.


ترکیب اصلی - بارسلونا - رئال مادرید - سوپرکاپ اسپانیا

برای مشاهده آمار دقیق این بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح گل‌ها

بارسلونا 0-1 رئال مادرید؛ جرارد پیکه (دقیقه 50)؛ روی حرکت مارسلو از سمت چپ و سانتر زمینی او، پیکه که برای قطع توپ تکل زده بود، با برخورد توپ به پایش، گل به خودی زد.

بارسلونا 1-1 رئال مادرید؛ لیونل مسی (دقیقه 79)؛ پنالتی را مسی بر خلاف جهت حرکت ناواس به گل تبدیل کرد.

بارسلونا 1-2 رئال مادرید؛ کریستیانو رونالدو (دقیقه 81)؛ روی یک ضد حمله رونالدو توپ را روی پای راستش آورد و با ضربه‌ای دیدنی کار را تمام کرد.

بارسلونا 1-3 رئال مادرید؛ آسنسیو (دقیقه 90)؛ روی پاس اشتباه سوارز بود که وازکز توپ را گرفت و با ترتیب دادن یک ضد حمله، توپ را به آسنسیو رساند تا او هم با شوتی فوق العاده، گل سوم را بزند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396 | 12:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.