زیدان: نمی‌توانید بازیکنی چون نیمار پیدا کنید اما بارسلونا، بارسلوناست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: نمی‌توانید بازیکنی چون نیمار پیدا کنید اما بارسلونا، بارسلوناست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: نمی‌توانید بازیکنی چون نیمار پیدا کنید اما بارسلونا، بارسلوناست

زیزو از آمادگی تیمش برای سوپرکاپ اسپانیا گفت.

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بارسلونا در دور رفت سوپرکاپ اسپانیا عنوان کرد بارسا با رفتن نیمار ضعیف تر نمی‌شود و مدعی شد محدودیتی برای انتخاب ترکیب ندارد.

به گزارش mundodeportivo، رئال مادرید فردا در نیوکمپ به مصاف بارسلونا می‌رود. دور رفت سوپرکاپ اسپانیا از ساعت 22 به وقت محلی آغاز خواهد شد. بازی برگشت نیز روز چهارشنبه ساعت 23 به وقت محلی در سانتیاگو برنابئو آغاز می‌شود. زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رفت به خبرنگاران گفت:

سوپر کاپ اسپانیا ارزش زیادی دارد و وقتی رقیب، بارسا باشد، ارزشش دوچندان می‌شود چون بارسا بهترین رقیب ماست. سوپرکاپ به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود اما تفکر ما حتی اگر تک بازی هم بود، تفاوتی نداشت. هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. بازیکنانم همه آماده‌اند. چه به لحاظ فیزیکی و چه به لحاظ ذهنیت. همه آماده‌اند و می‌خواهند بازی کنند. تصمیم نهایی با من است و خواهیم دید فردا چه کسانی به میدان خواهند رفت. کریستیانو هم آماده است و مشکلی ندارد. او در تمرینات و در تعطیلات خیلی خوب کار کرده و آماده است. 

غیبت نیمار؟ هر کسی که فردا جای او بازی کند، خوب کار خواهد کرد اما نیمار نمی‌شود چون بازیکنان زیادی شبیه به نیمار وجود ندارند. با این حال، جایگزین او نیز خوب بازی خواهد کرد. 

ایسکو می‌تواند همزمان در کنار BBC هم بازی کند؟ البته که می‌تواند. گزینه‌های زیادی دارم. محدودیتی برای من در چیدن ترکیب وجود ندارد. 

بارسلونای کنونی، ضعیف‌ترین بارسلونایی است که با آن رو به رو می‌شوم؟ نه. به هیچ عنوان. بله تغییراتی داشته‌اند اما در نهایت بارسا، بارساست. ایده فوتبالی آنها تغییر نخواهد کرد. این درست که شما نمی‌توانید بازیکن دیگری شبیه نیمار پیدا کنید اما مطمئنا جانشین او نیز عالی کار خواهد کرد. اگر فکر کنیم که بازی آسانی در پیش داریم، در اشتباه هستیم. 

تمدید قراردادم؟ همواره گفته‌ام که از بودن در این باشگاه و کار در آن خوشحالم اما این حرف، معنا و منظوری ندارد. پس از یک سال، امکان دارد شما دیگر در مادرید نباشید. اما مطمئن باشید که هرگز دلخوری میان من و رئال مادرید پیش نخواهد آمد. کاملا توجیه هستم که در چه باشگاهی کار می‌کنم. جام‌های زیادی برده‌ایم اما از فردا دوباره باید برای تکرار همه آنها تلاش کنیم. به عنوان مربی از شغلم لذت می‌برم هر چند که بالا و پایین زیادی داشته باشد. ما یک تیم هستیم و در لحظات تلخ و شیرین کنار هم می‌مانیم. این درست است که من درست مثل دوران بازیگری در حال درو کردن جام‌ها هستم اما همان طور که گفتم، در رئال مادرید همیشه باید قهرمان شوید. از یک منظر خوش شانس هم هستم که چنین تیم فوق العاده‌ای را در اختیار دارم. 

قرارداد من بند آزادسازی ندارد. اصلا چنین چیزی را نه من می‌پسندم و نه باشگاه. چیزهایی که این باشگاه به من داده، فراتر از پول است. در مادرید خوشحالم. بازار نقل و انتقالات تا 31 آگوست باز است و هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد. با این حال، از تیمی که هم اکنون در اختیار دارم، خوشحالم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 | 18:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.