فلورنتینو پرز: با خرید لوئیس فیگو، قلب بارسلونا را تکه تکه کردیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: با خرید لوئیس فیگو، قلب بارسلونا را تکه تکه کردیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: با خرید لوئیس فیگو، قلب بارسلونا را تکه تکه کردیم

فلورنتینو پرز از انتقال بزرگی‌ که در هزاره جدید رقم زد صحبت می‌‌کند.

 طرفداری- فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید از نحوه راضی‌ کردن لوئیس فیگو برای پیوستن به رئال مادرید صحبت کرده است.

به گزارش AS و به نقل از مصاحبه اختصاصی پرز با FOX sport, پرز می‌‌گوید:

در سال ۲۰۰۰، رئال مادرید از نظر ستاره بزرگ کمبود داشت. به خاطر اینکه این ستاره‌ها هستند که درآمد زیادی به باشگاه می‌‌بخشند، ما هم فیگو، زیدان، رونالدو و بکام را آوردیم. حالا از آنها می‌‌خواهم که سفیر باشگاه ما باشند. بعد‌ها دوست داریم این کار با رونالدو، کاکا، کریم و گرت بیل انجام دهیم. 

زمانی‌ که حرف از فیگو زدم، هیچکس باور نمی‌‌کرد. هیچکس تا آن زمان ۶۰ میلیون یورو نداده بود. با فیگو صحبت کردم و وی را قانع کردم. او در بارسلونا بود و همان طور که خورخه والدانو قبلا گفته است، این انتقال مانند این بود که قلب بارسلونا را تکه تکه کردیم. من به فیگو گفتم که می‌‌خواهم رئال مادرید را حول محور تو بچیند. وقتی‌ به باشگاه آمدم، به من می‌‌گفتند که می‌‌توانی‌ با این پول ۵ بازیکن بخری و حتی یک تیم کامل بسازی. اما من گفتم که من زیزو را می‌‌خواهم. بهترین بازیکن دنیا. همین کار را با رونالدو هم انجام دادم. 

پرز از میراث خود هم صحبت می‌‌کند:

من به دنبال نسخه برداری از سانتیاگو برنابئو هستم. من چیزی بسیار با ارزش را به ارث بردم. وقتی‌ آمدم، رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا بود و در دسامبر همان سال، فیفا به ما جایزه بهترین باشگاه قرن را داد و من می‌‌خواهم از سانتیاگو برنابئو الگو برداری کنم. او گفت که می‌‌خواهد ورزشگاهی بزرگتر داشته باشیم چون در زمان ریاست او در سال ۱۹۴۷، باشگاه فقط از بلیت درآمد سازی می‌‌کرد. او همچنین گفت که با ورزشگاهی بزرگتر، درآمدی بیشتر داریم و می‌‌توانیم بهترین‌های دنیا را بخریم. به همین دلیل آلفردو دی استفانو را خرید. دی استفانو تاریخ ما را تغییر داد. نه فقط تاریخ رئال مادرید که تاریخ فوتبال را. حقیقتش را بخواهیم، من هم مثل برنابئو همین کار را کردم. در سال ۲۰۰۰، ما شرایط مالی‌ خوبی‌ نداشتیم و من گفتم که باید بهترین‌ها را بیاوریم و آنها درآمد سازی خواهند کرد. چیزی که بعد‌ها ثابت شد درست بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 مرداد 1396 | 11:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.