مارسلو: تا پای جان همراه رونالدو هستیم؛ به تئو هرناندز کاملاً ایمان دارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارسلو: تا پای جان همراه رونالدو هستیم؛ به تئو هرناندز کاملاً ایمان دارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارسلو: تا پای جان همراه رونالدو هستیم؛ به تئو هرناندز کاملاً ایمان دارم

مارسلو در صحبت هایش حمایت کامل خود از کریستیانو رونالدو را اعلام کرد.

طرفداری- مارسلو، ستاره برزیلی و کاپیتان دوم رئال مادرید در اولین کنفرانس مطبوعاتی فصل خود در لس آنجلس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش مارکا، ستاره 29 ساله خط دفاع کهکشانی ها در نشستی مطبوعاتی در آمریکا به سوالاتی درباره کریستیانو رونالدو، خرید جدید رئال مادرید در پست دفاع کناری و پیش فصل تیم صحبت کرد.پس از پایان رقابت های فصل گذشته و در پی اتهام فرار مالیاتی دادستانی اسپانیا، ستاره پرتغالی رئال مادرید به دلیلی غیرفوتبالی به سر تیتر اخبار بدل شد. به دنبال این ماجرا رسانه های معتبر پرتغالی و جهانی خبر دادند که بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید نمی خواهد به زندگی در اسپانیا ادامه دهد و خواهان ترک سانتیاگو برنابئو است. مسئله ای که در هفته های اخیر کمتر از آن صحبت می شود و برخی رسانه های اسپانیایی از عزم CR7 برای ادامه دوران حرفه ای خود در پیراهن سفید لوس بلانکوس خبر داده اند. مارسلو در رابطه با خروج احتمالی رونالدو - که در اردوی پیش فصل تیم غایب است - از رئال مادرید گفت:

درباره این مسئله با او صحبت نکرده ام اما او می داند که هم تیمی هایش تا پای جان همراه او هستند. وقتی او به تیم بپیوندد، می توانیم در این مورد صحبت کنیم و ببینیم چه احساسی دارد. 

رئال مادرید در یکی از خرید های نسبتاً پر سر و صدای خود، تئو هرناندز، دفاع چپ با استعداد فرانسوی را از رقیب همشهری یعنی اتلتیکو مادرید به خدمت گرفته است. بازیکنی که در پی خروج فابیو کوئنترائو از رئال مادرید، در فصل آینده رقیب مارسلو برای بازی در سمت چپ خط دفاع سفید ها خواهد بود. مارسلو درباره وی گفت:

از لحظه ای که من به رئال مادرید پیوستم مجبور بودم بجنگم و برای همه چیز سخت کار کنم تا بتوانم بازی کنم، حتی زمانی که تیم دفاع چپ دیگری [جز من] نداشت. تئو جوان است و به رئال مادرید بسیار کمک خواهد کرد. من و مربیان تیم کاملاً به او ایمان داریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 24 تير 1396 | 10:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.