شکسته شدن سکوت امباپه پس از چند ماه

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

شکسته شدن سکوت امباپه پس از چند ماه

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

شکسته شدن سکوت امباپه پس از چند ماه

در مصاحبه با خبرنگاران اسپانیایی

شکسته شدن سکوت امباپه پس از چند ماه

پس از درخشش امباپه مقابل سیتی و دورتموند در لیگ قهرمانان بود که اخباری جدی مبنی بر علاقه رئال مادرید برای جذب وی به گوش رسید.

به گزارش "ورزش سه" کیلیان امباپه، ستاره 18ساله موناکو پدیده فصل گذشته فوتبال اروپا بود و با گل های حساسش کمک فراوانی به صعود موناکو تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان کرد.

از همان زمان بحث علاقه تیم های بزرگی چون رئال به وی نقل محافل شد و در دو ماه گذشته شایعات حول محور او قوت گرفتند ولی او حاضر به شفاف سازی در مورد آینده اش نبود.

 

 

 

 

از رئال، پی اس جی، آرسنال و من سیتی به عنوان تیم های خواهان امباپه نام برده شده است. او که چند روز است به تمرینات پیش فصل موناکو اضافه شده، این روزها همراه سایر هم تیمی هایش در سوئیس و منطقه کوهستانی آلپ مشغول آماده سازی خودش برای فصل پیش رو است.

 

 

 

 

محل تمرین موناکو بسیار نزدیک به محل تمرین والنسیا است و همین موضوع باعث شده تا توجه خبرنگاران اسپانیایی به امباپه بیش از گذشته جلب شود.

امباپه امروز در محاصره خبرنگاران اسپانیایی حاضر نشد به هیچ سوالی راجع به رئال پاسخ دهد اما در جمله ای کوتاه گفت که نمی داند فصل بعد هم در موناکو خواهد ماند یا خیر و پیوستنش به تیمی دیگر را رد نکرد.

رئال تنها در صورتی می تواند برای جذب امباپه اقدام کند که موراتا در هفته های پیش رو راهی تیمی دیگر شود؛ احتمالی که فعلا اندک به نظر می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 تير 1396 | 17:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.