مودریچ: می دانم قضیه رونالدو به کجا ختم می شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مودریچ: می دانم قضیه رونالدو به کجا ختم می شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مودریچ: می دانم قضیه رونالدو به کجا ختم می شود

در مصاحبه با مارکا

مودریچ: می دانم قضیه رونالدو به کجا ختم می شود

لوکا مودریچ سال 2012 به رئال پیوست و در دو سه سال اخیر به رهبر خط میانی این تیم تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 32 ساله کروات، در این مدت توانسته سه بار با رئال قهرمان اروپا شود و به گفته خودش قصد ندارد به این زودی ها فوتبال را کنار بگذارد.

 

در چند هفته اخیر بحث تهدید به جدایی رونالدو از رئال پس از اتهامات مالیاتی دادستانی مادرید، به سوژه داغ رسانه ها بدل شده است هرچند که پس از مصاحبه رئیس باشگاه رئال مادرید و سکوت رونالدو، شاهد کاهش اخبار در مورد جدایی فوق ستاره پرتغالی هستیم.

 

 

 

 

مودریچ در همین رابطه گفت:« هرگز و هیچ زمانی از رونالدو نشنیدم که قصد ترک رئال را دارد. در فوتبال البته هر چیزی ممکن است ولی من معتقدم که ارتباط و پیوند بین رونالدو و رئال به قدری محکم است که یک درصد هم امکان ندارد او جدا شود. می دانم که رونالدو فصل بعد هم با ما خواهد بود.»

 

 

 

 

دوستی با راموس:« او یک رهبر و یک کاپیتان به تمام معناست. از لحاظ شخصیتی بسیار به هم نزدیکیم و ارتباط بسیارخوبی بین ما وجود دارد. می توانید روی سرخیو در لحظات سخت حساب باز کنید و به دوستی با او افتخار می کنم.»

 

نزدیکی به زیدان:« با زیدان بارها در مورد فوتبال حرف زده ام. بسیار مشتاق بوده ام تا در مورد گذشته از او سوال کنم. دوران فوتبال زیدان بی نظیر بود و همیشه از صحبت با او در مورد فوتبال لذت برده ام. از او درس های زیادی گرفته ام و به طرز تفکر و ذهنیت من در زمین، کمک فراوانی کرده است.»

 

 

 

 

خجالتی بودن بیل:« بیل همیشه همینطور بوده؛ حتی در تاتنهام. او هرگز خودش را بالاتر از تیم نمی بیند و یک بازیکن فداکار است. گرت ابتدای فصل گذشته بهترین بازیکن ما بود ولی بعد مصدومیت های متوالی به سراغ او آمد. همه ما از ویژگی های شخصیتی بیل آگاهیم و او را دوست داریم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 تير 1396 | 17:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.