آنچلوتي(1): مصدوميت خامس جدي نيست/ انجلوتی(2): درمورد خریدها به قطعیت نرسیده ایم..

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي(1): مصدوميت خامس جدي نيست/ انجلوتی(2): درمورد خریدها به قطعیت نرسیده ایم..

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي(1): مصدوميت خامس جدي نيست/ انجلوتی(2): درمورد خریدها به قطعیت نرسیده ایم..

آنچلوتي(2):درمورد خريد ها به قطعيت نرسيده ام


رئال مادريد به اين دليل که هفته آينده براي حضور در جام جهاني باشگاه ها بايد به مراکش برود بازي اين هفته خود در لاليگا مقابل آلمريا را فردا برگزار خواهد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این دیدار به سوالا خبرنگاران پاسخ گفت. بخش دوم این مصاحبه در زیر می آید :

خرید زمستانی


نسبت به هفته گذشته، هنوز اتفاق خاصی در این زمنیه رخ نداده است. منتظریم ببینیم وضعیت خامس و مودریچ چه خواهد شد و مدت زمان بهبودی آنها چقدر طول می کشد.ماه ژانویه در این مورد به جمع بندی نهایی می رسیم.ضمن اینکه باید به "آلوارو مدران" اشاره کنم که از عملکرد او راضی هستم و می تواند بجای مصدومان ما بازی کند.

رکورد 19 برد متوالی

از اینکه چنین تیمی را تمرین می دهم به خودم افتخار می کنم. این رکورد نشان می دهد که در رئال همه چیز به خوبی پیش می رود و برنامه های ما جواب داده است. اعتماد به نفس ما بسیار بالا رفته و می دانیم که این روند همچنان می تواند ادامه داشته باشد.

حریف دور بعدی شما در یک هشتم لیگ قهرمانان

مشکل است که در این مورد نظر بدهم.امسال تیم های دوم گروه های مختلف،به نسبت سال گذشته دشوارتر و باکیفیت تر هستند.یوونتوس، سیتی، لورکوزن، آرسنال، پی اس جی، شاختار.... من که تیم آسانی بین اینها نمی بینم.

مشکلات بین دونگا و مارسلو

درست است که برزیل جام جهانی خوبی نداشت، اما مشکل فقط از جانب مارسلو نبود.مارسلو در حال حاضر یکی از بهترین مدافعین چپ دنیاست و حتی می تواند بهترین هم باشد. از در اختیار داشتن او بسیار خوشحالم با این حال نظر دونگا چیز دیگری است و نمی توانم چیزی بیشتری در این زمینه بگویم.

کارواخال

او مقابل لودوگورتس بازی نکرد چرا که می خواستم به آربلوا بازی بدهم. این یک نوع استراحت نیز برای او محسوب می شد اما شرایط کارواخال و آربلوا برای حضور در میدان مثل شرایط کاسیاس و ناواس نیست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 20:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.