ماتا: مورینیو از فینال لیگ قهرمانان به این فکر می‌کند که چگونه رئال مادرید را شکست بدهد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ماتا: مورینیو از فینال لیگ قهرمانان به این فکر می‌کند که چگونه رئال مادرید را شکست بدهد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ماتا: مورینیو از فینال لیگ قهرمانان به این فکر می‌کند که چگونه رئال مادرید را شکست بدهد

ماتا ابراز امیدواری کرد بار دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت شود.

طرفداری - خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد مدعی شد ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم مطمئنا از لحظه‌ای که فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته به پایان رسیده، به شکست دادن رئال مادرید فکر می‌کند.

رئال مادرید با هدایت زیدان فصل گذشته شگفت‌انگیز بود و با عملکرد فوق العاده به خصوص در اروپا، موفق شد پس از 59 سال دوگانه لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را برای کهکشانی‌ها به ارمغان بیاورد. این تیم در فینال کاردیف، یوونتوس را که تا پیش از فینال تنها دو گل خورده بود، با 4 گل شکست داد و دوازدهمین قهرمانی اروپای خود را بی چون و چرا کسب کرد. حالا سفیدپوشان باید خودشان را برای مصاف با منچستریونایتد ژوزه مورینیو که توانست با غلبه بر آژاکس، قهرمان لیگ اروپا شود، در سوپرکاپ اروپا در روز 8 آگوست آماده کنند.

به گزارش as، ماتا که از فردا در کنار هم‌تیمی‌هایش تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر مربی پرتغالی آغاز خواهد کرد، درباره سوپرکاپ می‌گوید:

مادرید فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر گذاشته و قطعا می‌آید تا به روند جام بردن‌هایش ادامه دهد. اما ما نیز تلاش خواهیم کرد تا آنها را به دردسر بیندازیم. از زمان پایان فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل پیش، مورینیو مطمئنا به این فکر می‌کند که چگونه رئال مادرید را شکست دهد و یک جام اروپایی دیگر به افتخارات خودش و باشگاه اضافه کند. هدفم در فصل جدید بازگشت به تیم ملی است. من خوش شانس بودم که در جادویی ترین لحظات در ترکیب اسپانیا حضور داشتم اما واقعا دوست دارم برگردم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 تير 1396 | 11:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.