رونمایی از جانشین په په در رئال مادرید (عکس)

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونمایی از جانشین په په در رئال مادرید (عکس)

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونمایی از جانشین په په در رئال مادرید (عکس)

رونمایی از جانشین په په در رئال مادرید (عکس)

خسوس وایه خو، مدافع 20 ساله اسپانیایی که دو سال پیش جذب رئال شد و به صورت قرضی برای ساراگوسا و فرانکفورت بازی می کرد، در نهایت به تیم اول رئال راه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، وایه خو، زمانی که 18 سال داشت و کاپیتان تیم زیر 19 ساله های اسپانیا بود، از ساراگوسا به رئال پیوست اما یک سال دیگر قرضی برای تیم سابقش بازی کرد.

او فصل گذشته به صورت قرضی راهی آینتراخت فرانکفورت شد و به قدری خوش درخشید که در نهایت مسئولان رئال متقاعد شدند که او بهترین گزینه برای جانشینی په په است که چند روز پیش به بشیکتاش ترکیه پیوست.

قرارداد جدید وایه خو 6 ساله است و امروز رسما به هواداران رئال معرفی شد. او پیراهن شماره 3 را به تن خواهد کرد.

 

 

 

 

 

در این مراسم ابتدا فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید سخن گفت:« این باشگاه با بهترین مربی دنیا، فصل گذشته موفق به کسب لالیگا و نیز لیگ قهرمانان برای دومین بار متوالی شد. مجموعه بزرگ و باکیفیتی داریم ولی رئال همیشه رو به پیشرفت است. روز و شب تلاش می کنیم تا با درس گرفتن از گذشته، آینده ای بهتر برای باشگاه رقم بزنیم. برای رئال بهترین ها را می خواهیم چون انتظارات از ما بسیار بالاست.

در چند سال اخیر بازیکنان جوان و آینده داری را به خدمت گرفته ایم که پیشرفت قابل توجهی نیز داشته اند و حالا یک بازیکن 20 ساله و با کیفیت بالا را به شما معرفی می کنیم. امروز به خسوس وایه خو خوش آمد می گوییم؛ تبریک وایه خو.»

 

 

 

 

پس از صحبت های پرز، خرید جدید رئال گفت:« از رئیس باشگاه بسیار ممنونم و از دیگر ارکان باشگاه که از همان دو سال پیش که به رئال پیوستم تا به امروز به من اعتماد داشتند.

از همان روز قصد داشتم پاسخ این اطمینان را بدهم. هنوز مسیر درازی در پیش دارم و با تلاش، فروتنی و قدرت، امیدوارم سال های زیادی اینجا بمانم چرا که رئال بهترین باشگاه دنیاست. از پذیرفتن چنین مسئولیت بزرگی بسیار خوشحالم و از هواداران نیز به سپاسگزارم. می خواهم برای این پیراهن و نشان پرافتخارش، تمام توانم را به خرج دهم. ممنون از همه و زنده باد رئال.»

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 تير 1396 | 17:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.