مارسلو: رونالدو از نظر من بهترین بازیکن دنیاست و هر تصمیمی برای آینده‌اش بگیرد از آن حمایت خواهم کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارسلو: رونالدو از نظر من بهترین بازیکن دنیاست و هر تصمیمی برای آینده‌اش بگیرد از آن حمایت خواهم کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارسلو: رونالدو از نظر من بهترین بازیکن دنیاست و هر تصمیمی برای آینده‌اش بگیرد از آن حمایت خواهم کرد

مارسلو نگران آینده رونالدو نیست.

طرفداری - مارسلو، مدافع چپ برزیلی و ارزشمند رئال مادرید در واکنش به آینده نامعلوم کریستیانو رونالدو عنوان کرد رونالدو برای او بهترین بازیکن دنیاست و هر تصمیمی بگیرد از آن حمایت خواهد کرد.

در چند هفته اخیر خبر تمایل رونالدو به جدایی از رئال مادرید به خاطر اتهامات فرار مالیاتی و حمایت نه چندان کافی باشگاه از او (به ظن کریستیانو) تیتر یک رسانه‌های دنیا بود. اخبار و شایعات بسیار زیادی پیرامون آینده فوق ستاره پرتغالی منتشر شد اما واقعیت این است که رونالدو از اتهامی که دادستانی به او وارد کرده، عصبانی است و فراخوانده شدن او به دادگاه باعث شده حتی به ترک مادرید و اسپانیا نیز بیندیشد.

به گزارش as، اما مارسلو نگران آینده هم تیمی‌اش نیست و می‌گوید:

اولین باری که کریستیانو را دیدم، در قالب بازی‌های ملی بود. با این حال، ما هم در زمین و هم بیرون آن رابطه خوبی با هم داریم. کریستیانو گل‌های زیادی می‌زند و پاس‌گل‌های فراوانی نیز می‌دهد و از نظر من بهترین بازیکن دنیاست. من نگران آینده و وضعیت کریستیانو نیستم چون تاکنون فراوان دیده‌ام که رسانه‌ها اخباری دروغ را منتشر می‌کنند. پس چرا باید نگران باشم. کریستیانو می‌داند چه چیزی برایش بهتر است و من نه فقط به عنوان یک هم تیمی که به عنوان یک دوست، از هر تصمیمی که الان، سال بعد و حتی 10 سال دیگر بگیرد هم حمایت می‌کنم.

وینیسیوس جونیور؟ زندگی بسیار بزرگ و فوق العاده‌ای در انتظار اوست. چیزهای بسیار زیادی هست که باید بیاموزد. پیروزی‌ها و شکست‌های زیادی در انتظارش هستند. در حال حاضر آنچه اهمیت دارد این است که بازی کند و تجربه کسب کند. نیمار؟ او می داند که یک فوق ستاره است و شایسته تمام خوبی‌هاست. 

رونالدو که گفته می‌شود به باشگاه اعلام کرده قصد جدایی ندارد، روز 31 جولای باید در دادگاه حاضر شود و از خودش در مقابل اتهام به فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی دفاع کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 تير 1396 | 12:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.