رئال مادرید از خرید دنی سبایوس مطمئن است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید از خرید دنی سبایوس مطمئن است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید از خرید دنی سبایوس مطمئن است

زیدان، سبایوس را از همین فصل می‌خواهد.

طرفداری - از مادرید خبر می‌رسد این باشگاه از موفقیت در جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی و آینده‌دار رئال بتیس اطمینان دارد و تلاش بارسلونا برای لغو این انتقال را بیهوده می‌دانند.

دنی سبایوس یکی دیگر از هافبک‌های اسپانیایی است که پتانسیل فوق العاده‌ای دارد. نمایش‌های او در بتیس و به خصوص در یورو زیر 21 سال لهستان که در نهایت با قهرمانی آلمان همراه شد، تاییدی بر این ادعاست. سبایوس در یورو عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کرد تا بیش از پیش ارزش‌ها و کیفیت‌هایش را نشان داده باشد. ابتدا فقط رئال مادرید به دنبال او بود و به نظر می‌رسد انتقال او به مادرید قطعی است که بارسلونا با قدرت وارد کورس شد.

به گزارش marca، با این حال، کهکشانی‌ها از خرید سبایوس مطمئن هستند. به خصوص پس از اینکه پیشنهادشان را تغییر دادند و اعلام کردن قصد ندارند او را برای یک فصل به رئال بتیس قرض بدهند. مسئله ای که تفاوت اصلی پیشنهاد آنها و بارسلونا را تشکیل می‌داد. از سوی دیگر، زیدان هم سبایوس را برای همین فصل می‌خواهد و اعلام کرده که فرصت بازی به اندازه کافی به او با جدایی احتمالی هامس خواهد رسید.

رئال مادرید و زیدان ایمان دارند که سبایوس در کنار وایخو و یورنته روز 21 جولای به همراه تیم به آمریکا برای برگزاری بازی‌های دوستانه پیش فصل پرواز خواهند کرد. این در حالی است که سبایوس خودش چند روز پیش اعلام کرد آینده‌اش تا دو هفته دیگر معلوم خواهد شد. در این میان هواداران مانده‌اند و خبرهای متناقض نشریات اسپانیایی و کاتالونیایی که هر کدام معتقدند سبایوس به تیم مورد علاقه آنها خواهد پیوست!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 تير 1396 | 12:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.