تاریخ احتمالی برگزاری سوپرکاپ اسپانیا میان بارسلونا و رئال مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تاریخ احتمالی برگزاری سوپرکاپ اسپانیا میان بارسلونا و رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تاریخ احتمالی برگزاری سوپرکاپ اسپانیا میان بارسلونا و رئال مادرید

تلویزیون رئال مادرید اعلام کرد دو تیم 11 و 14 آگوست به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طرفداری - تلویزیون رئال مادرید ساعتی پیش اعلام کرد تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید، به عنوان قهرمان های کوپا دل ری و لالیگای فصل گذشته، روزهای 11 و 14 آگوست در سوپرکاپ اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بارسا فصل پیش تنها موفق به کسب کوپا دل ری شد اما رئال مادرید علاوه بر قهرمانی اروپا، پس از پنج سال قهرمان لالیگا شد و این یعنی شاهد دو ال کلاسیکوی جذاب در آغاز فصل جدید خواهیم بود. سوپر کاپ اسپانیا میان دو غول فوتبالی این کشور طبق اعلام تلویزیون رئال مادرید قرار است روزهای 11 و 14 آگوست برگزار شود. بارسلونا در بازی اول میزبان است.

به گزارش marca، تاریخ اعلامی هنوز رسمی نشده و با توجه به اینکه رئال مادرید تنها سه روز پیش از بازی در نیوکمپ باید در سوپرکاپ اروپا به مصاف منچستریونایتد برود، احتمال تغییر آن وجود دارد. روز 20 جولای در نشست میان نمایندگان لالیگا و دو باشگاه، تاریخ نهایی اعلام می‌شود. اگر تاریخ فوق نهایی شود، کار سختی در انتظار شاگردان زیدان است. بارسا دو سال پیش همین اوضاع را تجربه کرد و سه روز پس از شکست سویا در سوپرکاپ اروپا، در خانه بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا به میدان رفت و نتیجه تحقیرآمیز آن را نیز همه می‌دانند!

برخی از شبکه‌های تلویزیونی از حالا روی 11 آگوست برنامه ریزی کرده‌اند و برخی روز 12 آگوست. بارسا نیز در سایت رسمی خود بلیط‌های این بازی را برای روز 12 آگوست به فروش می‌رساند. البته، سوپرکاپ اسپانیا اولین ال کلاسیکوی فصل نیست و دو تیم در تور تابستانه خود روز 29 جولای در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 تير 1396 | 10:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.