په په: عاشق رئال مادرید و طرفدارانش هستم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

په په: عاشق رئال مادرید و طرفدارانش هستم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

په په: عاشق رئال مادرید و طرفدارانش هستم

مدافع پرتغالی سابق رئال مادرید با وجود ترک این تیم از علاقه فراوان خود به باشگاه اسپانیایی و طرفدارانش گفت.

طرفدارای- پس از گذراندن یک دهه موفق و افتخار آمیز همراه با رئال مادرید، په په با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی سوپرلیگ ترکیه و باشگاه بشیکتاش شد تا ماجراجویی جدید خود را در کنار هم وطنش در تیم ملی پرتغال، ریکاردو کوارشما تجربه کند.

به گزارش سایت Goal، مدافع پرتغالی لوس بلانکوس، پس از 10 سال و با بیش از 300 بازی رسمی، پایتخت اسپانیا را به مقصد استانبول ترک کرد تا از فصل آینده در تیم بشیکتاش ترکیه، مدافع عنوان قهرمانی سوپرلیگ این کشور بازی کند. حقوق سالیانه وی حدود 4 میلیون یورو گزارش شده است. په په در کنفرانس معارفه خود در باشگاه جدیدش از عشق خود به رئال مادرید و طرفدارانش گفت:

10  سال فوق العاده را در مادرید گذارندم. دو دخترم در  آن جا به دنیا  آمدند، سه لیگ قهرمانان برنده شدم و سه بار هم لالیگا را فتح کردم. من عاشق رئال مادرید و طرفدارانش هستم.

از په په به عنوان بازیکنی خشن یاد می شود و در طول سال های اخیر  به خاطر  رفتار  و حرکاتش بارها با کارت قرمز داوران و محرومیت مواجه شده است. وی در  این مورد افزود:

در بازی مقابل ختافه اتفاق افتاد و به خاطر  آن مجازات شدم. از آن زمان، من به عنوان یک بازیکن خشن و پرخاشگر مورد قضاوت قرار می گیرم.

 په په در سال 2009  و بازی مقابل ختافه با حرکتی خشن از بازی اخراج و  10 جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد. این حرکت او به شدت مورد انتقاد و نکوهش دیگران قرار گرفت. اخیرا مدیر برنامه های په په اعلام کرد این بازیکن با وجود پیشنهاد از یوونتوس، اینتر  و پاری سن ژرمن، لیگ ترکیه را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 تير 1396 | 10:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.