داوید لوئیز: مسی همیشه بهترین بازیکن بوده است؛ از رئال مادرید نمی ترسیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

داوید لوئیز: مسی همیشه بهترین بازیکن بوده است؛ از رئال مادرید نمی ترسیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

داوید لوئیز: مسی همیشه بهترین بازیکن بوده است؛ از رئال مادرید نمی ترسیم

طرفداری- مدافع پاریسن ژرمن اعتقاد دارد که این تیم نامزد فتح لیگ قهرمانان است و از مواجه شدن با تیم های قدرتمند هراسی ندارد.

به گزارش الموندو، دیشب بارسلونا موفق شد با حساب 3-1 پاریسن ژرمن را شکست دهد و به عنوان تیم اول به دور دوم راه پیدا کند.  پی اس جی پس از این شکست به عنوان تیم دوم صعود کرد و در مرحله بعد امکان دارد با یکی از تیم های قدرتمند رئال مادرید، بایرن مونیخ، چلسی و یا اتلتیکو مادرید مصاف کند.

داوید لوئیز مدافع برزیلی پی اس جی اذعان دارد که هیچ ترسی از رقبای بزرگ ندارند و آماده اند تا هر حریفی را شکست دهند.

او می گوید: " ما می توانیم برابر رئال مادرید و دیگر تیم ها بازی کنیم. در هر حال همه تیم ها شایسته هستند و از بازیکنان بزرگی بهره می برند، ما آماده ایم تا با آن ها مواجه شویم.

ما در مورد بازی نکردن با بهترین ها فکر نمی کنیم و آماده ایم برابر هر تیمی که در لیگ قهرمانان اروپا است بازی کنیم. پاریسن ژرمن یکی از نامزدهای فتح لیگ قهرمانان است و ما همیشه باید به این فکر کنیم که ما یک باشگاه بزرگ هستیم با یک فلسفه پیروزی."

لوئیز در مورد دیدار دشب می گوید: "ما شگفت زده شده بودیم. بارسلونا همیشه فلسفه خودش را دارد و با حفظ توپ به حریفش فشار می آورد. این یک بد شانسی بود که مسی، نیمار و سوارز در خط حمله آن ها بودند، در هر زمان می خواستند موقعیت گل ایجاد کنند، البته این نیز بخشی از فوتبال است.

این موارد هستند که تفاوت ها را رقم می زنند، آن ها سه مهاجم باور نکردنی در اختیار داشتند، بهتر از ما بودند. لیونل مسی فوق العاده است، او همیشه بهترین بازیکن بوده است. بارسلونا سرمربی با هوشی دارد و دیگر بازیکنانش نیز بزرگ هستند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 20:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.