دومین ورودی رئال برای فصل بعد مشخص شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دومین ورودی رئال برای فصل بعد مشخص شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دومین ورودی رئال برای فصل بعد مشخص شد

دومین ورودی رئال برای فصل بعد مشخص شد

مارکوس یورنته امروز در مصاحبه با مارکا تایید کرد که از سوی مسئولان رئال به وی اطلاع داده شده که فصل آتی جایگاه خاصی در برنامه های زیدان دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یورنته محصول آکادمی فوتبال رئال است ولی فصل گذشته به صورت قرضی برای آلاوس به میدان رفت و بسیار هم خوش درخشید.

او که یک هافبک دفاعی است، در ترکیب تیم جوانان اسپانیا نیز جای ثابتی داشت و با این تیم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جام ملت های جوانان اروپا شد. از یورنته به عنوان بهترین ذخیره برای کاسیمیرو نام برده می شود.

 

 

 

 

یورنته که اخباری در مورد احتمال انتقال او به رئال بتیس نیز منتشر شده، در مصاحبه با مارکا گفت:« با باشگاه صحبت کرده ام. قرارداد قرضی من با آلاوس تمام شد و حالا در اختیار رئال قرار دارم. مسئولان باشگاه هیچ چیزی در مورد انتقالم به باشگاهی دیگر نگفتند و از من خواستند که پس از یک ماه تعطیلات تابستانی، به اردوی تیم در ایالات متحده اضافه شوم.

رویای من همیشه درخشش با پیراهن رئال بوده و برای رسیدن به این مهم هر کاری انجام خواهم داد. به من گفته اند که فصل بعد در برنامه های زیدان جای دارم و اطمینان داده اند که زیدان روی من حساب می کند.

واقعیت این است که سال گذشته توانایی رقابت با بازیکنان رئال را در خودم حس نمی کردم ولی پس از یک سال بازی برای آلاوس، حالا به درجه ای از اعتماد به نفس رسیده ام که خودم را در حد رئال بدانم. می دانم که بازی در بهترین باشگاه دنیا کار ساده ای نیست ولی آماده این چالش بزرگ هستم.»

 

تا به اینجا بازگشت وایه خو به رئال مادرید قطعی شده و پیش بینی می شود که طی روزهای آتی، قرارداد تئو هرناندز با رئال نیز رسمی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 تير 1396 | 18:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.