ادعای گل: پاری سن ژرمن با پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای جذب هامس رودریگز تلاش می کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ادعای گل: پاری سن ژرمن با پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای جذب هامس رودریگز تلاش می کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ادعای گل: پاری سن ژرمن با پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای جذب هامس رودریگز تلاش می کند

با کنار رفتن منچستر یونایتد از کورس رقابت برای جذب این بازیکن، پاری سن ژرمن می تواند جدی ترین مقصد احتمالی این بازیکن کلمبیایی باشد.

طرفداری- پاری سن ژرمن برای جذب هامس رودریگز از رئال مادرید، مذاکراتش را با این باشگاه آغاز کرد. 

پاریسی ها که پس از انتصاب هنریکه به عنوان مدیر ورزشی، مشغول آماده سازی برنامه های این باشگاه برای فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی بودند، هامس رودریگز از رئال مادرید را به عنوان جدیدترین هدف شان مشخص کردند. پاری سن ژرمن در فصل گذشته موفق به فتح لوشامپیونه نشد و هم‌اکنون سران این باشگاه به دنبال تقویت ترکیب تیم شان هستند. از کیلیان ام باپه، پیر امریک اوبامیانگ، سرجیو آگوئرو و الکسیس سانچز به عنوان گزینه های مد نظر این باشگاه نام برده می شود.

اکنون و به لطف رابطه نزدیک هنریکه و ژرژ مندس که در طول دوران حضور این مدیر در پورتو همکاری بسیار خوبی با یکدیگر داشتند، هامس رودریگز به عنوان جدیدترین گزینه پاریسی ها محسوب می شود. دیگر موکل آقای مندس که بسیار به پیوستن به پاری سن ژرمن نزدیک شده، په په از رئال مادرید است. پاریسی ها می خواهند پیش از هرگونه پیشنهادی، بسیار با احتیاط شرایط را بررسی کنند. هامس تا سال 2020 با رئال مادرید قرارداد دارد و از منچستر یونایتد به عنوان یکی از مقصد های احتمالی وی یاد می شد. 

اما اکنون و به گفته منابع گل، علاقه منچستر یونایتد نسبت به جذب این بازیکن، کاهش پیدا کرده و این موضوع می تواند راه پاری سن ژرمن را برای ارائه پیشنهاد 60 میلیون یورویی باز بگذارد. پس از منتفی شدن انتقال هامس به منچستر یونایتد، ژرژ مندس به دنبال این است که فابینیو، دیگر موکلش را به تئاتر رویا ها منتقل کند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 10 تير 1396 | 18:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.