کریستیانو رونالدو به رئال مادرید اعلام کرده که قصد جدایی از این تیم را ندارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو به رئال مادرید اعلام کرده که قصد جدایی از این تیم را ندارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو به رئال مادرید اعلام کرده که قصد جدایی از این تیم را ندارد

اولین تماس‌ها میان طرفین برقرار شده است.

طرفداری - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید که مدت‌هاست شایعه تمایلش به جدایی از این تیم به گوش می‌رسد، در تماس با مدیران این باشگاه اعلام که برنامه‌ای برای جدایی ندارد.

در روزها و هفته‌های اخیر اخبار بسیار زیادی پیرامون احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید در رسانه‌ها مخابره شد. ابتدا این روزنامه پرتغالی ا بولا بود که خبر از تمایل کریستیانو به ترک کهکشانی‌ها داد. دلیل عصبانیت رونالدو از اتهاماتی است که به تازگی دادستانی اسپانیا به او درباره فرار مالیاتی 14.8 میلیون یورویی وارد کرده آن هم در حالی که این بازیکن معتقد است سه سال پیش به صورت داوطلبانه مالیاتش را حتی بیشتر از مقداری که باید، پرداخت کرده است.

عصبانیت رونالدو قطعی است و این مسئله را هم ژرژ مندس، ایجنت بازیکن و هم فلورنتینو پرز، رئيس باشگاه تایید کرده‌اند اما هیچ کدام حاضر نشدند به صراحت از تمایل بازیکن به جدایی حرف بزنند. به گزارش mundodeportivo، با این حال، پس از ناکامی پرتغال در رسیدن به فینال جام کنفدراسیون‌ها و آغاز رسمی تعطیلات رونالدو، این بازیکن در تماس با باشگاه به آنها اعلام کرده که هیچ گاه نگفته که می‌خواهد جدا شود و فقط یک بار در هتل محل اقامت تیم ملی کشورش به هم‌تیمی‌هایش از عصبانیتش درباره پرونده دادستانی گفته که روزنامه ا بولا با آب و تاب دادن به آن، از تمایل او به جدایی از رئال مادرید نوشته است.

گفتنی است ملاقات مهم و اصلی میان رونالدو و فلورنتینو پرز قرار است به زودی برگزار شود و باید دید در آن جلسه چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد. هر چند که به نظر نمی‌رسد جدایی رونالدو از رئال مادرید چندان جدی باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 10 تير 1396 | 10:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.