رائول: فقط بخاطر رئال به اسپانيا برمي گردم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رائول: فقط بخاطر رئال به اسپانيا برمي گردم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رائول: فقط بخاطر رئال به اسپانيا برمي گردم

رائول: فقط بخاطر رئال به اسپانيا برمي گردم


مراسم معارفه رائول در تيم نيويورک کاسموس روز گذشته برگزار شد و اين ستاره سابق رئال مادريد از فصل آينده ليگ حرفه اي آمريکا، براي اين تيم توپ خواهد زد.


به گزارش "ورزش سه"، رائول گونزالس 37 ساله در دوران حضورش در رئال، 6 لالیگا و سه لیگ قهرمانان را فتح کرد و در سال 2010، این تیم را به مقصد شالکه ترک کرد.رائول در کاسموس همچنین مدیر آکادمی این باشگاه نیز خواهد بود.

او پس از انجام مراسم معارفه اش در باشگاه نیویورکی، به خبرنگاران در مورد احتمال بازگشتش به اسپانیا در آینده گفت:"خیلی ها به من گفتند که به رئال برگردم. من هم دوست داشتم به تیم محبوبم بازگردم اما دوست دارم این امر زمانی اتفاق بیفتد که صاحب تجربه خوبی شده باشم. شما نمی توانید بدون کسب تجربه، سرمربی تیمی مثل رئال شوید. مربیگری مثل بازی کردن نیست. هرچند که برای قبول این سمت در آمریکا هیجان زده هستم.

روزی به اسپانیا باز می گردم و فقط برای رئال کار خواهم کرد. رئال خانه من است و من در آن باشگاه، دوستان بسیار خوبی دارم. رئال باشگاهی است که من همه چیزم را مدیون آن هستم و در آنجا بود که توانستم پیشرفت کنم و به افتخارات زیادی دست یابم.اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی نیویورک کاسموس است و نه چیز دیگری."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.