پرز: زیدان برای مدت ها ام باپه را زیر نظر داشته است؛ با کریستیانو باید صبوری به خرج داد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: زیدان برای مدت ها ام باپه را زیر نظر داشته است؛ با کریستیانو باید صبوری به خرج داد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: زیدان برای مدت ها ام باپه را زیر نظر داشته است؛ با کریستیانو باید صبوری به خرج داد

پرز در مصاحبه ای مفصل به صحبت درباره حواشی اطراف رئال مادرید در هفته های اخیر پرداخته است.

طرفداری- فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در صحبت با یک کانال رادیویی به بررسی وضعیت کنونی باشگاه پرداخت و درباره مسائل متعدد و مهمی همچون کریستیانو رونالدو، کیلیان ام باپه، آلوارو موراتا و هامس رودریگز پرداخت.

به گزارش مارکا، کیلیان ام باپه، پدیده فوتبال فرانسه یکی از بازیکنانی است که در هفته های اخیر به شکلی بسیار جدی به رئال مادرید لینک شده است و حتی گفته می شود پرز و زین الدین زیدان با او و پدر این بازیکن برای جلب رضایت آنها به منظور پیوستن وی به جمع کهکشانی ها صحبت کرده اند. پرز درباره ملی پوش 18 ساله موناکو گفت:

بازیکن خیلی خوبی است. من را به یاد سال گذشته می اندازد که می گفتند پل پوگبا را به خدمت خواهیم گرفت. تابستان طولانی است و زیدان برای سال ها رابطه نزدیکی با او داشته است؛ همانطور که رافائل واران را برای مدت ها زیر نظر داشت. بازیکنان کمی می توانند در 18 سالگی برای رئال مادرید بازی کنند. سرمربی به فکر اوست. اما در عین حال نباید فراموش کنیم که ترکیب تیم به اندازه 24 بازیکن جا دارد و تنها 11 نفر می توانند بازی کنند. در حال حاضر بهترین ترکیب دنیا را در اختیار داریم. ارزش ندارد درباره این صحبت کنیم که آیا بازیکنانی را به خدمت خواهیم گرفت که ممکن است نیمکت نشین شوند. باید صبور باشیم. اگر ام باپه را بخریم، چه کسی از ترکیب بیرون می رود؟

پرز درباره وضعیت حساس CR7 که گفته می شود در پی اتهام دادستانی اسپانیا به وی مبنی فرار مالیاتی خواهان ترک این کشور شده است، گفت:

او با رئال مادرید قرار دارد و وقتی کارش در جام کنفدراسیون ها به پایان برسد با هم صحبت خواهیم کرد. او مردی صادق است که به تعهداتش عمل می کند. افراد بسیاری هستند که می خواستند با ماجرای فرار مالیاتی و بحث های مشابه به وی آسیب بزنند و او این را حس می کند. چیزی که در اینباره می دانیم این است که به یکی از همکارانش گفته ناراحت است و آ بولا این داستان را منتشر کرده است. من با او صحبت نکرده ام. با ژرژ مندس صحبت کرده ام و نیازی نیست که نگران چیزی باشیم. خوشحالیم که او در رئال مادرید است. با کریستیانو باید صبوری به خرج داد. او عصبانی و ناراحت است. خبرنگارانی هستند که تنها هدفشان آسیب رساندن به رئال مادرید است.

در این روز های پر حاشیه در اخبار مطرح شد که باشگاه رئال مادرید از برخی رسانه ها خواسته تا برای پوشش اخبار مربوط به اتهام فرار مالیاتی رونالدو از عکس های او با پیراهن رئال مادرید استفاده نکنند؛ پرز در واکنش به این ادعا گفت:

با هیچکس تماس نگرفته ام که بگویم از عکس های او با پیراهن رئال مادرید استفاده نکنید.  رئال مادرید از طرف کسانی مورد انتقاد واقع می شود که مادریدیستا نیستند. این نتیجه موفقیت هایمان است. اهمیت دادن به شایعات نگرانی ایجاد می کند. مردم به ما اعتماد دارند.

در این مدت برخی رسانه ها مدعی شدند که رونالدو انتظار دارد تا باشگاه رئال مادرید جریمه سنگین مالیاتی وی را پرداخت کند؛ مسئله ای که پرز باز هم آن را رد کرد و تاکید داشت پرداخت مالیات بازیکنان به عهده خود آنهاست، نه باشگاه:

همه باید به وظایف مالی خود عمل کنیم.  رئال مادرید مسئول اظهارنامه [مالیاتی] بازیکنان نیست. اما هیچ پنهان کاری وجود نداشته و کریستیانو مجبور نیست چیزی را انکار کند که هیچوقت به زبان نیاورده است.

وی همچنین درباره آلوارو موراتا و ادعای رسانه ها مبنی بر توافق وی با منچستریونایتد و انتقال وی به اولدترافورد گفت:

با منچستریونایتد مذاکره ای نداریم. نمی دانم چند میلیون بار در رسانه ها خواندم که به توافق رسیده ایم اما چنین چیزی صحت ندارد.

هامس رودریگز نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که صحبت از خروج او از سانتیاگو برنابئو بسیار است؛ پرز درباره ستاره کلمبیایی رئال مادرید گفت:

او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. او در رئال مادرید است. باید منافع بازیکن را با منافع باشگاه هماهنگ کنیم اما منافع باشگاه در اولویت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1396 | 11:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.