آربلوا: رونالدو در رئال مادرید خواهد ماند؛ پاسخ پیکه در جام هایی است که فتح کرده ایم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آربلوا: رونالدو در رئال مادرید خواهد ماند؛ پاسخ پیکه در جام هایی است که فتح کرده ایم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آربلوا: رونالدو در رئال مادرید خواهد ماند؛ پاسخ پیکه در جام هایی است که فتح کرده ایم

وی در واکنش به اظهار نظر اخیر جرارد پیکه که گفته بود رئال مادرید با وجود دومین قهرمانی پیاپی در اروپا، یک دوران را به نام خود نزده است، گفت:

رئال مادرید با قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان خیلی خوب کار کرده است و فکر می کنم پاسخ او در زمین فوتبال و جام هایی است که فتح شده اند.

پیکه در بخشی از صحبت هایش گفته بود بارسلونا با قهرمانی های پیاپی خود بین سال های 2008 تا 2011 کاری کرد که رئال مادرید پس از قهرمانی در کوپا دل ری 2011 در خیابان جشن قهرمانی برپا کند:

خیلی بد است که آنها پر افتخار ترین تیم کوپا دل ری هستند و دیگر برای جشن گرفتن قهرمانی در این جام به خیابان نمی روند. رئال مادرید همه جام ها را با هوادارانش جشن می گیرد چون از قهرمانی خوشحال است. ما برای همین زندگی می کنیم، برای فتح جام ها. ما مهمترین باشگاه قرن بیستم و مهمترین باشگاه حال حاضر دنیا هستیم؛ اگر با سه قهرمانی اروپا در چهار سال این دوران به نام ما نیست پس...

جرارد پیکه - آلوارو آربلوا - رئال مادرید - بارسلونا - ژاوی - ال کلاسیکو

 فلورنتینو پرز:

آیا او برای ریاست در رئال مادرید متولد شده است؟ حتماً. او احتمالاً در کنار سانتیاگو برنابئو مهمترین رئیس تاریخ رئال مادرید است؛ رئال مادرید خوش شانس است که کسی را دارد که باشگاه را کاملاً تغییر داده و آن را به جایگاه واقعی خود بازگردانده است. او مخالفینش را دارد اما آنها در غار پنهان شده اند.

فلورنتینو پرز - رئال مادرید - آلوارو آربلوا - کیلور ناواس

احتمال جدایی آلوارو موراتا و هامس رودریگز از رئال مادرید:

در نهایت مسئله ای شخصی است چون همه می دانند رئال مادرید چیست. هیچ باشگاهی در دنیا مثل آنها نیست. زندگی، مسئله اولویت هاست اما همه می دانند که پس از ترک رئال مادرید به جایی بدتر می روند.

در حمایت از کریم بنزما:

کریم بازیکنی است که اگر در رئال مادرید بازی نمی کرد به دنبال خریدش می رفتند. می توانید کار هایی که می کند را ببینید. شاید خدماتش تنها از درون باشگاه مورد توجه قرار می گیرد. کاری که او امسال در وینسته کالدرون کرد در تاریخ ثبت می شود. او برای رئال مادرید مهاجمی کامل است و کریستیانو رونالدو و گرت بیل باید او را در کنار خود داشته باشند.

احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید:

کریستیانو رونالدو در تیم خواهد ماند. او باهوش است و می داند که به رئال مادرید نیاز دارد. او با رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شده است و این بهترین باشگاه دنیاست.

درباره دنی کارواخال:

دنی از نظر جسمانی خیلی خوب است. او یک ماشین است و شخصیت دارد که از شکست متنفر است. در والدبباس وقتی شکست می خورد، دیوانه می شد. من و ناچو به آن می خندیدیم. او دوست ندارد شکست بخورد و بهترین دفاع راست دنیاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 تير 1396 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.