اکیپ: رئال مادرید به ام باپه اعلام کرده که یکی از اعضای BBC از این تیم جدا خواهد شد!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اکیپ: رئال مادرید به ام باپه اعلام کرده که یکی از اعضای BBC از این تیم جدا خواهد شد!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اکیپ: رئال مادرید به ام باپه اعلام کرده که یکی از اعضای BBC از این تیم جدا خواهد شد!

ظاهرا عزم کهکشانی‌ها برای جذب کیلیان، جزم است.

طرفداری - باشگاه رئال مادرید برای متقاعد کردن کیلیان ام باپه، ستاره 18 ساله موناکو به این بازیکن اعلام کرده که جایگاه ثابتی در تیم خواهد داشت چرا که یکی از اعضای خط حمله این تیم معروف به BBC در تابستان از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.

به نظر می‌رسد رئال مادرید عزمش را برای جذب یکی از آینده‌دارترین بازیکنان کنونی دنیا جزم کرده است. کیلیان ام باپه که با درخشش‌های فوق العاده‌اش در ترکیب موناکو، چشم بزرگان را گرفته، می رود تا گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال شود. او که علی‌رغم علاقه قلبی به بازی در سانتیاگو برنابئو، همچنان برای جدایی از موناکو آن هم در سال منتهی به جام جهانی تردید دارد، در روزهای اخیر تماس‌هایی از کهکشانی دریافت کرده که شاید این تردیدها را از بین ببرد.

به گزارش اکیپ، رئال مادرید در روزهای اخیر توسط فلورنتینو پرز و زیدان با ام باپه تماس‌هایی برقرار کرده و در این گفتگوها به این بازیکن اطمینان داده که جایگاه ثابتی در تیم خواهد داشت چرا که یکی از اعضای خط حمله این تیم معروف به BBC، کهکشانی‌ها را ترک خواهد کرد. آنها در این گفتگو به ام باپه از تلاش‌شان برای تبدیل کردن او به بهترین بازیکن دنیا هم گفته‌اند.

این در حالی است که کریم بنزما همواره گزینه نخست زیدان و حتی پرز برای نوک پیکان خط حمله بوده و در آستانه تمدید قرارداد نیز قرار دارد. با این حساب، توجهات روی رونالدو و بیل جلب می‌شود. کریستیانو اخیرا از اتهاماتی که دادستانی اسپانیا به او درباره 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی وارد کرده، عصبانی است و به ترک رئال مادرید و اسپانیا فکر می‌کند. اما گفته می‌شود با صحبت‌های پرز و دفاع از او، احتمالا در تصمیمش صرف نظر کند. از طرفی بیل هم که مصدومیت‌های پیاپی‌اش حوصله هواداران و باشگاه را لبریز کرده، شاید کاندیدای اصلی و موردنظر اکیپ باشد. گفته می‌شود پاری سن ژرمن به جذب گرت بیل فکر می‌کند. 

اکیپ در ادامه این گزارش مدعی شده که این وعده پرز و زیدان، او را تا حدودی متقاعد کرده است. آیا شاهد نقل و انتقالاتی عجیب در مادرید خواهیم بود؟

اکیپ - کیلیان ام باپه - رئال مادرید

این را هم باید اضافه کرد که ام باپه طبق شواهد از 1 ژانویه 2018 با به پایان رسیدن همکاری‌اش با نایکی، با آدیداس قرارداد همکاری امضا خواهد کرد. اتفاقی که از آن به نزدیک‌تر شدن او به رئال مادرید تعبیر شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 تير 1396 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.