لیونل مسی و رد سه پیشنهاد رئال مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لیونل مسی و رد سه پیشنهاد رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لیونل مسی و رد سه پیشنهاد رئال مادرید

پرز سه بار در کمین مسی بود اما هر بار ناکام ماند.

طرفداری - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که امروز وارد دهه چهارم زندگی‌اش شد، تا به امروز سه بار پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به این تیم رد کرده و خود را متعلق به بارسا می‌داند.

به گزارش mundodeportivo، فلورنتینو پرز چند روز پیش در گفتگو با اوندا سرو تایید کرد که مایل بوده و هست که مسی را به خدمت بگیرد اما موفق نشده است. حرف پرز سه داستان پشت خود دارد. او در مقام رئيس رئال مادرید که از استعداد و کیفیت بالای فوق ستاره آرژانتینی باخبر بود، در سه مقطع به صورت جدی برای رقم زدن انتقالی حتی بزرگ‌تر و جنجالی‌تر از انتقال لوئيس فیگو تلاش کرد اما مسی حاضر نشد به این پیشنهاد تن بدهد.

اولین مورد سال 2011 بود. وقتی که مسی و بارسلونا قهرمان اسپانیا و اروپا شدند و از طرف دیگر، منچسترسیتی به شدت به جذب رونالدو که فصل خوبی را هم با رئال مادرید پشت سر نگذاشته بود، علاقه داشت. کهکشانی‌ها آگاه از احتمال جدایی بهترین بازیکنشان، خود را برای جایگزینی او با مسی آماده می‌کردند. پاسخ اما روشن بود. تشکر از علاقه شما.

مورد دوم سال 2013 بود. رابطه رونالدو و پرز به تیرگی گرائيده بود و فوق ستاره پرتغالی در پاسخ به درخواست پرز مبنی بر تعلق پیدا کردن درصدی از حق تصویر و تبلیغات رونالدو به باشگاه، تهدید به جدایی کرده بود. این جمله از پرز معروف است که به رونالدو می‌گوید اگر جدا شود، با پول فروش او مسی را می‌خرم. پرز همین کار را هم کرد و بار دیگر به نزدیکان مسی پیام و پیشنهاد داد و مسی باز هم آن را علی‌رغم فصل نه چندان خوبی که پشت سر گذاشته بود، رد کرد. 

مورد آخر هم تابستان سال پیش بود که این بار خود مسی به دلیل محکومیتش به زندان تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفته بود. ترجیح مسی انتقال به منچسترسیتی بود اما رئال مادرید نیز که از قضیه باخبر بود، یک بار دیگر برای به چنگ آوردن مسی تلاش کرد. با این حال و با تلاش‌ها لوییس سوارز، مسی در نیوکمپ ماندنی شد. فارغ از پیشنهاد رئال مادرید، مسی را به سختی بتوان در پیراهن تیم دیگری به جز بارسلونا تصور کرد. بارسا به مسی همه چیز داد و مسی هم هر چه در پای چپ شگفت‌انگیزش داشته برای بارسا گذاشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 تير 1396 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.