بیانیه رئال مادرید علیه آ.اس: قرارداد ما با مورینیو در زمان همکاری با پیگرینی امضا نشد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بیانیه رئال مادرید علیه آ.اس: قرارداد ما با مورینیو در زمان همکاری با پیگرینی امضا نشد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بیانیه رئال مادرید علیه آ.اس: قرارداد ما با مورینیو در زمان همکاری با پیگرینی امضا نشد

سران مادریدی بیانیه ای را در مورد شایعه تخلف نقل و انتقالاتی سال های گذشته شان صادر کرده اند.

طرفداری- رئال مادرید در بیانیه خود گزارش آ.اس مبنی امضای قرارداد سفید ها با ژوزه مورینیو در زمانی که وی هنوز سرمربی اینتر بود را رد کردند.

به گزارش ESPN، مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد، در تابستان 2010 و پس از فتح سه گانه ای تاریخی به همراه اینتر به رئال مادرید پیوست. نشریه اسپانیایی آ.اس اخیراً در گزارشی مدعی شده است که رئالی ها در تاریخ 31 مارس 2010 با وی قرارداد امضا کرده اند؛ ادعایی که واکنش باشگاه را به همراه داشته است. در خبر آ.اس آمده است که در گزارش دادستانی مادرید در رابطه با فرار مالیاتی مورینیو در زمان فعالیتش در اسپانیا، تاریخ پیوستن وی به رئال مادرید سی و یکم مارس ذکر شده است. یعنی زمانی که مانوئل پیگرینی هنوز برای نُه بازی دیگر باید در رقابت های لالیگا روی نیمکت رئال مادرید می نشست و قریب به دو ماه تا فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و بایرن مونیخ (در تاریخ 22 می) باقی مانده بود.

رئال مادرید در بیانیه ای در اینباره نوشت:

در پی انتشار گزارشی در نسخه امروز [پنجشنبه] روزنامه آ.اس درباره امضای قرارداد با ژوزه مورینیو، این باشگاه اعلام می کند که اطلاعات ارائه شده در این مطلب اشتباه هستند. رئال مادرید و ژوزه مورینیو برخلاف ادعای غلط گزارش مذکور در تاریخ 31 مارس 2010 قراردادی امضا نکردند. قرارداد بین طرفین دقیقاً دو ماه بعد و در تاریخ 31 می 2010 به امضا رسید. از همین رو، هر گونه قضاوت یا نتیجه گیری توسط این نشریه بر پایه این اطلاعات نادرست کاملاً بی اساس هستند و هیچ هدفی جز آسیب رساندن به چهره رئال مادرید و رئیس این باشگاه ندارند؛ چیزی که برای این رسانه بدل به یک امر عادی شده است.

مورینیو پس از انتقال به سانتیاگو برنابئو برای سه سال در این باشگاه کار کرد و به همراه این به یک قهرمانی لیگ نیز دست یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 تير 1396 | 12:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.