کارلو آنچلوتی: کرامر؟ من هافبک های زیادی را دوست دارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: کرامر؟ من هافبک های زیادی را دوست دارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: کرامر؟ من هافبک های زیادی را دوست دارم

طرفداری- کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در پایان پیروزی 4-0 مقابل لودوگورتس در آخرین دیدار مرحله گروهی چمپیونزلیگ، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

با توجه به مصدومیت لوکا مودریچ، هامس رودریگز و وضعیت نامعلوم سامی خدیرا در خط میانی رئال مادرید، گمانه زنی هایی مبنی بر علاقه این باشگاه به جذب کریستف کرامر به گوش می رسید. کارلو آنچلوتی در این رابطه به + Canal گفت:

"من نمی توانم در مورد بازیکنانی صحبت کنم که در مادرید نیستند. او بازیکنی است که من دوست دارم، درست مثل خیلی از هافبک های دیگر. کروس هفته گذشته استراحت کرد، بیل هم نیازی به استراحت نداشت، اگرچه ضربه ای جزئی به بینی اش وارد شد. ناچو فوق العاده بازی کرد، چیچاریتو گلزنی نکرد، اما سخت برای تیم کار کرد. مدران گلزنی کرد... و این لحظه ای خوشایند برای اوست.

ایارامندی آماده است تا کمربند خط میانی را به عهده بگیرد. او در سطح فوق العاده ای بازی کرد، درست مثل دو بازی قبلی. او می تواند تمام انواع پاس را ارسال کند و روز به روز اعتماد به نفسش افزایش می یابد. او مطمئناً در جام باشگاه های جهان بازی خواهد کرد.

خدیرا برای دیدار جمعه شب آماده نخواهد بود، شاید هفته بعد، اما خسه دقایق بازی بیشتری به دست خواهد آورد. او یک برنامه دقیق را دنبال می کند و باید ایروبیک خود را بهبود بخشد و به طور مستمر تمرین کند. او در آینده می تواند یکی از گزینه های ما باشد."

او سپس با آنالیز بازی گفت: "ما باید در این دیدار پیروز می شدیم و شدیم. با شدت خوبی بازی کردیم و بدون هیچ مشکلی پیروز شدیم. با احتیاط بازی نکردیم. برای این دیدار هم مثل سایر بازی ها آماده شده بودیم. بازی آسانی بود، موقعیت هایی داشتیم و در نهایت همه چیز خوب پیش رفت.

سیستم 4-2-4 ممکن است در آینده یکی از گزینه ها باشد و باید بیشتر آن را امتحان کنیم، چرا که تعادل زیادی در آن نداریم، اما می توانیم استفاده کنیم."

آنچلوتی در نهایت به تمجید از تیم رکورد شکن خود پرداخت و گفت: "این تیم با حرفه ای گری فوق العاده ای به این رکورد ها دست پیدا کرده است. من از گفتن اینکه این بازیکنان خارق العاده هستند خسته نمی شوم. من بعد از شکست مقابل رئال سوسیداد، نمی توانستم تصور کنم که 19 پیروزی متوالی به دست خواهیم آورد. می توانستم تصور کنم که روند خوبی خواهیم داشت، اما نه تا این حد خوب."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393 | 15:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.