رئال مادرید و بهبود میانگین گل خورده در هر بازی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید و بهبود میانگین گل خورده در هر بازی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید و بهبود میانگین گل خورده در هر بازی

طرفداری- تا قبل از بازی های ملی در ماه اکتبر، سفیدپوشان مادرید در 12 بازی، 13 گل دریافت کردند. پس از آن این تیم در 12 بازی بعد خود تنها 4 گل خورد تا نشان دهد مشکل دریافت گل از روی شروع های مجدد را برطرف کرده است.

به گزارش MARCA، کهکشانی ها 18 بازی قبل خود را با برد پشت سر گذاشته اند. پیروزی در دیدار امشب مقابل لودوگورتس به منزله شکسته شدن رکورد پیروزی متوالی بارسلونا تحت هدایت رایکارد می باشد.

رئال مادرید در فصل جاری 24 بازی رسمی انجام داده است. 12 بازی پیش از وقفه بازی های ملی در ماه اکتبر و 12 بازی پس از آن. در دوره اول میانگین گل خورده تیم کارلتو (1/08) گل در هر بازی بوده است. آنها در 12 بازی 13 گل دریافت کرده و تنها 4 بار موفق به بستن دروازه خود بودند. پس از وقفه بازی های ملی، تیم آنچلوتی کاملاً دگرگون شد. تنها 4 گل دریافتی و میانگین (0.33) گل در هر بازی و دوبرابر شدن تعداد کلین شیت ها خبر از تغییر تاکتیک های دفاعی این تیم می دهد.

با وجود سیستم چرخشی درون دروازه این تیم مادریدی ( کاسیاس گلر شماره 1 این تیم می باشد اما کیلور ناواس نیز در کوپا دل ری و برخی از دیدارهای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود) که تاکتیک دفاعی قابل اطمینانی نمی باشد، باز هم دروازبانان این تیم عملکرد خوبی را به ثبت رسانده اند. ایکر کاسیاس با دریافت 14 گل در 19 بازی و میانگین 0/74 گل خورده در هر دیدار عملکردی بهتر نسبت به ناواسی داشته که در 4 بازی خود سه گل دریافت کرده است. تنها گلر این تیم که هنوز گلی وارد دروازه اش نشده است، فرناندو پاچکو جوان می باشد که در تنها بازی فصل خود در دیدار برگشت دور اول رقابت های کوپا دل ری مقابل کورنیا کلین شیت کرده است.

همچنین از تاثیر مدافعان تنومند و مستحکم این تیم نمی توان گذشت. مدافعینی که همه آنها موفق به انجام بازی شده اند. اکنون به دقایقی که این بازیکنان برای تیم خود در میدان توپ زده اند توجه بفرمایید:

دنی کارواخال 818 دقیقه، په په 990 دقیقه، سرخیو راموس 1098 دقیقه، مارسلو 1136 دقیقه، آربلوا 398 دقیقه، واران 353 دقیقه، ناچو 208 دقیقه و فابیو کوئنترائو 113 دقیقه.

کوئنترائو به دلیل مصدومیت طولانی مدت و درخشش مارسلو در پست دفاع چپ فرصت کمی برای انجام بازی داشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393 | 10:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.