جولای، روزی کلیدی برای تعیین آینده کریستیانو رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جولای، روزی کلیدی برای تعیین آینده کریستیانو رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جولای، روزی کلیدی برای تعیین آینده کریستیانو رونالدو

جولای، روزی کلیدی برای تعیین آینده کریستیانو رونالدو

مهاجم پرتغالی رئال مادرید
رئال مادرید قصد دارد پس از جام کنفدراسیون‌ها با رونالدو و ایجنتش گفتگو کند.

طرفداری - باشگاه رئال مادرید که با تصمیم عجیب کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی‌اش مبنی بر جدایی مواجه شده، قصد دارد پس از پایان جام کنفدراسیون‌ها با این بازیکن و ایجنتش جلسه‌ای برگزار کند.

به گزارش mundodeportivo، روز گذشته خبری منتشر شد که قطعا تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی حرف‌های زیادی پیرامون آن به گوش خواهد رسید. اینکه بازیکنی چون رونالدو می‌خواهد به خاطر عصبانیت و ناراحتی از پرونده فرار مالیاتی‌اش، دیگر برای رئال مادرید به میدان نرود و راهی تیمی دیگر شود، طبیعتا با داستان دیگر بازیکنان  تفاوت دارد. کریستیانو علنا به ایجنت، دوستان و هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی پرتغال اعلام کرده که می‌خواهد از سفیدپوشان جدا شود و برگشتی نیز در تصمیمش وجود نخواهد داشت.

با این حال، جدایی او چندان هم آسان نخواهد بود. برنامه رئال مادرید این است که بگذارد مدتی بگذرد و به عبارتی آب‌ها از آسیاب بیفتد. پس از اینکه جام کنفدراسیون‌ها به پایان رسید و رونالدو رسما وارد فصل تعطیلات شد، آنگاه اقدامات باشگاه آغاز می‌شود. چنانچه پرتغال و رونالدو به فینال برسند، رئال مادرید یک روز پس از این بازی یعنی 3 جولای دست به کار می‌شود و قرار ملاقاتی با رونالدو و ژرژ مندس ترتیب خواهد داد تا ببیند داستان تا چه اندازه جدی است.

اگر رونالدو در این جلسه هم بر تصمیمش برای جدایی پافشاری کند، طبیعتا باشگاه او را به زور نگه نخواهد داشت اما به راحتی هم فوق ستاره‌اش را به باشگاه دیگری نخواهد فروخت. گفته می‌شود قیمت اولیه درخواستی رئال مادرید برای فروش کریستیانو، 200 میلیون یوروست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 خرداد 1396 | 12:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.