ليونل مسى 3 : 3 كريستيانو رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ليونل مسى 3 : 3 كريستيانو رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ليونل مسى 3 : 3 كريستيانو رونالدو

 

طرفدارى- ليونل مسى و كريستيانو رونالدو با عملكرد خود هر هفته هواداران فوتبال را به وجد مى آورند و به تنهايى با گل هاى خود، پيروزى را براى تيم هاى بارسلونا و رئال مادريد به ارمغان مى آورند.

ليونل مسى و كريستيانو رونالدو هر كدام با به ثمر رساندن سه گل نقش بسيار پر رنگى در پيروزى بارسلونا و رئال مادريد در رقابت هاى اين هفته لاليگا داشته اند. در دربى بارسلونا مسى با ثبت يك هت تريك ديگر مقابل اسپانيول، تيم خود را به پيروزى خيره كتتده 5:1 رساند، ليونل مسى در اين بازى گل هاى شماره 400 تا 402 خود را براى بارسا به ثبت رساند و در واقع اين هت تريك،‌سومين هت تريك اين ابر ستاره آرژانتينى در چهار بازى اخير بوده است.

روزنامه اسپانيايى Sport، با تيتر "فرازمينى" از عملكرد ليونل مسى تقدير نمود، روزنامه AS به سران بارسلونا پيشنهاد كرد تا مجسمه "مسى بى نظير" را بسازند و روزنامه Marca در خصوص دربى شهر بارسلونا نوشت: "مسى به اسپانيول يادآور شد كه چه كسى در شهر بارسلونا رئيس است."

اما پاسخ به اين پرسش كه چه كسى در اسپانيا و همين طور در كل جهان رئيس است، بسيار سخت تر به نظر مى رسد،‌ چون در پيروزى 3:0 رئال مادريد مقابل سلتاويگو نيز، كريستيانو رونالدو هر سه گل تيم خود را به ثمر رسانده است. اين هت تريك بيست وسومين هت تريك رونالدو در لاليگا بوده است و ركوردى جديد در اين زمينه محسوب مى شود،‌حال رونالدو با 23 هت تريك بالاتر از ستارگانى نظير دى استفانو و تلومو زار با 22 هت تريك و ليونل مسى با 21 هت تريك قرار گرفته است. هواداران حاضر در استاديوم سانتياگو برنابئو نيز بعد از عملكرد درخشان كريس رونالدو در بازى مقابل سلتاويگو با شعار “Cristiano, Balon de Oro” از ابر ستاره تيم خود تقدير كردند.

اميليو بوتراگوئنو اسطوره رئال مادريد نيز نظرى واضح در خصوص انتخاب برترين بازيكن فوتبال جهان دارد: "هيچ بحثى در خصوص اينكه كدام بازيكن مى بايست به عنوان بهترين بازيكن فوتبال جهان انتخاب شود، وجود ندارد.كريستيانو بسيار برتر از سايرين است." اين دو ابر ستاره فوتبال جهان غير قابل توقف هستند، ليونل مسى در رقابت هاى اين فصل سيزده مرتبه در لاليگا و هفت مرتبه در ليگ قهرمانان اروپا به گل رسيده است. رونالدو نيز در چهارده بازى از لاليگا موفق به ثمر ساندن بيست و سه گل شده است و در 178 بازى اين رقابت ها به آمار 200 گل رسيده است.

چنين آمارى از سوى هر دوى اين فوق ستارگان بسيار منحصر به فرد مى باشد،‌اما شايد اين آمار در انتخاب بهترين بازيكن سال 2014 در ژانويه سال آتى ميلادى ‌چندان نقشى نداشته باشند، چون راي هاى بازيكنان وسرمربيان تيم هاى ملى از مدت ها پيش اخذ گرديده و عملكردهاى استثنايى اين بازيكنان ديگر بر اين انتخابات تاثير نخواهند داشت.

چنين مسئله اى مى تواند تا حدود بسيار اندكى به نفع مانوئل نوير سومين كانديداى اين انتخابات تبديل شود و سنگربان بايرن مونيخ مى تواند پس از لوتار ماتئوس، دومين آلمانى دريافت كننده توپ طلا نام گيرد. اما بزرگترين مشكل مانوئل نوير در رقابت با مسى و رونالدو در اين است كه او مى بايست از به ثمر رسيده شدن گل جلوگيرى نمايد، اما تمام هنر مسى و رونالدو در به ثمر رسيدن گل هاى فراوان است.

بايرن مونيخ در رقابت هاى اين فصل پيروزى هاى زيادى را تجربه نموده است، با اين حال مانوئل نوير در اين بردها نقش چندان پررنگى نداشته است، اما هنگامى كه به وى نياز باشد او همواره بهترين واكنش هاى خود را نشان مى دهد. دريافت سه گل در چهارده بازى خود به خوبى اثباتى بر اين ادعا است.

مانوئل نوير همواره از ثبات خوبى در عملكرد خود برخوردار است و بهترين نمايش خود را در جام جهانى عرضه داشته است، وى در اين رقابت ها انقلابى در پست خود به وجود آورد و با قهرمانى در اين رقابت ها و پيروزى مقابل آرژانتين و مسى، پاداش خود را كسب نمود.

در مرحله گروهى رقابت هاى جام جهانى نيز، مانوئل نوير در پيروزى 4:0 آلمان مقابل پرتغال موفق به مهار ضربات كريس رونالدو شده بود. با اين وجود كسب عناوين در اين رقابت ها چندان مهم نيستند وعملكرد فردى بازيكنان بيشتر به معيارى براى راى دهندگان تبديل شده است. فرانك ريبرى نيز در سال 2013 چنين مسئله اى را تجربه نمود و با اينكه با بايرن مونيخ موفق به فتح سه گانه اى تاريخى شد، اما در انتخابات پشت سر رونالدو و مسى قرار گرفت.

به قلم ماركوس فريدريش از وب سايت آلمانى اشپرت آينس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393 | 10:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.