احتمال معاوضه کریستیانو رونالدو و داوید دخیا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

احتمال معاوضه کریستیانو رونالدو و داوید دخیا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

احتمال معاوضه کریستیانو رونالدو و داوید دخیا

احتمال معاوضه کریستیانو رونالدو و داوید دخیا

روزنامه سان از احتمال معاوضه کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید و داوید دخیا، گلر منچستریونایتد خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"،  روز گذشته رونالدو به مسئولین باشگاه رئال مادرید اعلام کرده بود که قصد دارد این تیم را در پایان فصل ترک کند. رونالدو 32 ساله پرونده فرار مالیاتی جدیدی روبروی خود می‌بیند، هر چند که آن را تکذیب می‌کند. دادستان اسپانیا معتقد است که رونالدو از درآمدهای حق پخش تصاویرش، 14 میلیون یورو فرار مالیاتی داشته و از همین رو او متهم به چنین موضوعی است.

 

 

 

حال به نظر رونالدو تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد دارد به منچستریونایتد بازگردد. سال 2009 یونایتد او را با 94 میلیون یورو به خدمت گرفت و رکورد گرانترین بازیکن تاریخ را شکست. حال شیاطین سرخ در اندیشه بازگرداندن رونالدو هستند. و گفته می‌شود برای رسیدن به این هدفشان قصد دارند از داوید دخیا استفاده کنند.

 

 

 

پس از اینکه گریزمان به پاسخ تمام تیم ها دست رد زد و با اتلتیکو تمدید کرد، یونایتدی ها در تلاش بودند که آلوارو موراتا، هم تیمی رونالدو را به خدمت بگیرند ولی حالا شرایط برای یونایتدی ها بسیار دشوار است. شیاطین سرخ قصد دارند کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفته و در ازایش، داوید دخیا به علاوه یک رقم قابل توجه به رئال پرداخت کنند. دخیا در فصول گذشته نیز بسیار به حضور در رئال نزدیک بود ولی در نهایت در یونایتد ماندنی شد. امسال نیز خبری از حضور او در رئال نبود ولی به نظر شایعات دوباره تقویت شده و سان مدعی شد که احتمال معاوضه رونالدو و دخیا وجود دارد.

در حقیقت رئال در ازای رونالدو، دخیا به علاوه 180 میلیون پوند از یونایتدی ها می‌خواهد. رومن کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید نیز احتمال جدایی کریستیانو به مقصد یونایتد را محتمل خواند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 خرداد 1396 | 12:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.