توصیه رئال مادرید به رونالدو: جریمه 30 میلیون یورویی دادستانی را بپرداز

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

توصیه رئال مادرید به رونالدو: جریمه 30 میلیون یورویی دادستانی را بپرداز

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

توصیه رئال مادرید به رونالدو: جریمه 30 میلیون یورویی دادستانی را بپرداز

مدیران باشگاه دوست ندارند به وجهه بازیکن و باشگاه خدشه‌ای وارد شود.

طرفداری - گفته می‌شود برخی از مدیران رئال مادرید به کریستیانو رونالدو توصیه کرده‌اند جریمه‌ای که دادستانی برای اتهام به فرار مالیاتی وی تصویب کرده را بپردازد و از دردسرهای دادگاه رفتن، جلوگیری کند.

به گزارش as، رونالدو چند روز پیش از سوی دادستانی اسپانیا به 14.7 میلیون یورو تخلف مالیاتی متهم شد. رونالدو ظاهرا بین سال‌های 2011 تا 2014 چهار بار در پرداخت مالیاتش تخلف داشته است. تخلفاتی که گفته می‌شود در صورت اثبات آن، عواقب سنگینی برای فوق ستاره پرتغالی خواهند داشت. در چنین قابی، طبعا وقتی پای رونالدو به میان می‌آید، رئال مادرید نیز خود را در آن مسئول می‌داند.

باشگاه پس از اینکه بیانیه‌ای رسمی در حمایت از فوق ستاره‌اش منتشر کرد، اخیرا به رونالدو توصیه کرده جریمه‌ای که دادستانی مشخص کرده را بپردازد و از دردسرهایی که پس از بازشدن پرونده در دادگاه به وجود خواهد آمد، دوری کند. رئال مادرید البته بر بی گناهی رونالدو تاکید دارد اما معتقد است زمانی که پرونده به دست قاضی برسد، هر احتمالی وجود دارد و آنگاه این خود رونالدوست که باید بارها و بارها با حضور مقابل قاضی، از خود دفاع کند و حضور این بازیکن در دادگاه همزمان به وجهه باشگاه و خودش ضربه می‌زند.

جریمه‌ای که رونالدو در حال حاضر می‌تواند با پرداخت آن خودش را خلاص کند، چیزی حدود 30 میلیون یوروست. رقمی که حتی برای فرد بسیار پر درآمد و ثروتمندی چون رونالدو هم رقم قابل توجهی محسوب می‌شود. البته، کریستیانو می‌تواند اقامه دعوی کند و ضمن نپذیرفتن پرداخت این جریمه، پرونده را به جریان بیندازد و با زدن حرف هایش و دفاع از خود در مقابل قاضی، منتظر رای نهایی دادگاه که حتی ممکن است زندان باشد، بماند.

باید دید CR7 چه تصمیمی خواهد گرفت. پیشتر بازیکنان دیگری از این بند استفاده کرده بودند که با پرداخت جریمه تعیین شده، پرونده مختومه شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | 17:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.