کیلور ناواس: در رئال مادرید خوشحالم و سعی می کنم حرفه ای باشم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کیلور ناواس: در رئال مادرید خوشحالم و سعی می کنم حرفه ای باشم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کیلور ناواس: در رئال مادرید خوشحالم و سعی می کنم حرفه ای باشم

طرفداری- کیلور ناواس، دروازه بان تیم رئال مادرید در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل لودوگورتس همراه با کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

این دروازه بان کاستاریکایی که در تابستان امسال از لوانته به رئال مادرید پیوست، اما با بازگشت ایکر کاسیاس به جایگاه سابق خود، وی تنها 4 بار موفق به حضور در میدان شده است. با اینحال، انتظار می رود که فردا در مقابل لودوگورتس وی سنگربان مادریدی ها باشد.

بنا به گزارش Goal، ناواس 27 ساله در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت: "من در این باشگاه خوشحالم. سعی می کنم حرفه ای باشم و در تمام بازی هایی که می توانم بازی کنم. ما طبق معمول به طور جدی کار می کنیم. می دانیم که این بازی سختی خواهد بود و به لودوگورتس احترام می گذاریم، همانطور که برای سایر رقبایمان قائل هستیم. می خواهیم فردا پیروز شویم و سال را خوب تمام کنیم.

فوتبال ورزش بسیار زیبایی است و همه باید سعی کنند تا از آن لذت ببرند. لودوگورتس می آید تا یک بازی جدی ارائه کند چرا که می توانند به لیگ اروپا صعود کنند. ما نباید برنامه بازی خود را تغییر دهیم. ما همیشه فکر می کنیم که بازی بعدی مهمترین بازی است."

او در پاسخ به این سؤال که آیا شعار ها علیه تیم رقیب، به شما انگیزه می دهد، پاسخ داد: "من وقتی انگیزه می گیرم که هواداران به جای اینکه علیه رقیب ما شعار دهند، به طور کامل از ما حمایت کنند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1393 | 15:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.