پیام راموس برای فلورنتینو پرز: اگر من بودم، زیاد به ترکیب تیم دست نمی‌زدم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیام راموس برای فلورنتینو پرز: اگر من بودم، زیاد به ترکیب تیم دست نمی‌زدم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیام راموس برای فلورنتینو پرز: اگر من بودم، زیاد به ترکیب تیم دست نمی‌زدم

از نظر کاپیتان، رئال مادرید تیم بسیار کاملی‌ست.

طرفداری - سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان رئال مادرید در واکنش به نقل و انتقالات احتمالی این تیم در تابستان عنوان کرد اگر تصمیم‌گیری با او بود، زیاد به ترکیب کنونی دست نمی‌زد چون بسیار کامل است.

به گزارش mundodeportivo، کهکشانی‌ها فصلی فوق العاده و تاریخی را پشت سر گذاشتند و موفق شدند پس از 59 سال، دوگانه لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را برای هوادارانشان به ارمغان بیاورند. تیم زیدان به اولین تیمی تبدیل شد که توانست از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کند. در چنین قابی، شایعاتی مبنی بر علاقه رئال مادرید به داوید ده خیا، کیلیان ام باپه و چند بازیکن دیگر به گوش می‌رسد. ضمن اینکه این تیم از خرید تئو هرناندز را تا حدود زیادی قطعی کرده است. 

حالا راموس پس از پیروزی اسپانیا مقابل مقدونیه که به عنوان یک پایان رسمی بر فصل گذشته بود، به خبرنگاران درباره نقل و انتقالات احتمالی رئال مادرید گفت:

نقل و انتقالات؟ خواهیم دید. این دست مسائل و تصمیم‌گیری درباره آن به افراد دیگری در باشگاه مربوط می‌شود. اما اگر تصمیم با من بود، تغییرات زیادی ایجاد نمی‌کردم. تیمی بزرگ و فوق العاده‌ای داریم. یک تیم بسیار کامل و بی نقص که هم شامل بازیکنان جوان می‌شود هم باتجربه‌ها. وقتی همه چیز به خوبی پیش می‌رود، چرا باید به آن دست بزنید؟

علاوه بر ورودی‌های احتمالی، هامس رودریگز و آلوارو موراتا نیز به احتمال قریب به یقین از رئال مادرید جدا خواهند شد و احتمالا حرف‌های راموس به همین جدایی‌ها برمی‌گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 | 12:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.