فابیو کوئنترائو در آستانه پیوستن به اسپورتینگ لیسبون پرتغال

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فابیو کوئنترائو در آستانه پیوستن به اسپورتینگ لیسبون پرتغال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فابیو کوئنترائو در آستانه پیوستن به اسپورتینگ لیسبون پرتغال

امروز جزئياتی از این انتقال بسیار محتمل در رسانه‌های منتشر شد.

طرفداری - فابیو کوئنترائو، مدافع چپ پرتغالی رئال مادرید در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به اسپورتینگ لیسبون پرتغال قرار دارد و ظاهرا او با قراردادی قرضی و یک ساله بار دیگر شاگرد ژرژ ژسوس خواهد شد.

به گزارش as، همه چیز آماده رسمی شدن انتقال کوئنترائو به اسپورتینگ است. فابیو تصمیمش را گرفته و بی شک به پرتغال بازخواهد گشت. در واقع جذب تئو هرناندز نیز به همین دلیل بود تا پس از جدایی کوئنترائو، مارسلو جایگزینی شایسته داشته باشد. اما کوئنترائو که از چند هفته پیش با اسپورتینگ لیسبون به توافق رسیده، هنوز یک سال دیگر با کهکشانی‌ها قرار دارد و ظاهرا قرار است با قراردادی قرضی و یک ساله با حق خرید قطعی در پایان فصل منتقل شود.

اما دستمزد فابیو نیز همین حالا مشخص شده است. کوئنترائو که هم اکنون 3.5 میلیون یورو سالانه از مادرید حقوق می‌گیرد، باید برای فصل آینده قید 500 هزار یورو از آن را بزند. چه طبق توافق‌ها قرار است رئال مادرید دو و اسپورتینگ، یک میلیون یورو به او برای فصل بعد پرداخت کنند. البته فابیو در صورتی که سال آینده رسما و به صورت دائمی به اسپورتینگ منتقل شود، دستمزدش بیشتر از این‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

خبر انتقال احتمالی فابیو به اسپورتینگ را یکی از دوستان نزدیک او تایید کرده و انتظار می‌رود خبر رسمی این انتقال در همین هفته اعلام شود. کوئنترائو سال 2011 با درخواست مورینیو از بنفیکا خریداری شد و پس از گذراندن چند فصل موفق، از فصل گذشته مصدومیت‌های شدیدی را پشت سر گذاشت و در این فصل نیز تنها 297 دقیقه برای کهکشانی‌ها به میدان رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 | 12:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.