ادعای آ اس: چلسی، پیشتاز کورس خرید هامس رودریگز

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ادعای آ اس: چلسی، پیشتاز کورس خرید هامس رودریگز

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ادعای آ اس: چلسی، پیشتاز کورس خرید هامس رودریگز

هامس یکی از خواسته‌های کونته برای تقویت تیم است.

طرفداری - باشگاه چلسی که در نقل و انتقالات زمستانی هم خواهان به خدمت گیری هامس رودریگز بود، در نقل و انتقالات تابستانی از شانس بیشتری نسبت به دیگر تیم‌ها برای جذب این هافبک ملی‌پوش کلمبیایی رئال مادرید برخوردار است.

به گزارش as، آنتونیو کونته که انتظار دارد آبراموویچ برای حضور هر چه قدرتمندتر چلسی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، به خوبی ترکیب تیم را تقویت کند، هامس رودریگز را به عنوان یکی از اهدافش معرفی کرده است. 

چلسی زمستان گذشته نیز علاقه زیادی به جذب هامس داشت اما این بازیکن نهایتا تصمیم گرفت در مادرید ماندگار شود. چلسی آن زمان، هامس را برای پر کردن جای خالی اسکار می‌خواست که به شانگهای SIPG پیوسته بود. با این حال، علاقه آبی‌های لندن به هامس فروکش نکرده و چلسی در حال حاضر پیشتاز رقابت بر سر خرید این هافبک ارزشمند است.

گفته می‌شود موراتا نیز از دیگر بازیکنان موردنظر کونته است که البته احتمالا جذبش محقق نخواهد شد چون اخبار موجود از پیوستن این مهاجم به منچستریونایتد حکایت می‌کنند. خرید هامس برای چلسی یا هر باشگاه دیگری چیزی بین 70 تا 80 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت. کهکشانی‌ها قصد دارند پولی که از جدایی هامس و موراتا به دست می‌آورند را برای خرید کیلیان ام باپه هزینه کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 خرداد 1396 | 18:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.