کریم بنزما: کریستیانو رونالدو بازیکن خودخواهی نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریم بنزما: کریستیانو رونالدو بازیکن خودخواهی نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریم بنزما: کریستیانو رونالدو بازیکن خودخواهی نیست

با وجود اینکه منتقدین بارها او را به تلاش برای به دست آوردن افتخارات فردی متهم کرده اند، کریم بنزما عنوان کرد که کریستیانو به میزانی که برای زدن گل تلاش می کند، به همان میزان در دادن پاس های کلیدی دخیل است. وی در این باره گفت:

حرفی ندارم. وقتی اسم کریستیانو رونالدو را می شنوم، لب به تمجید باز می کنم. او منحصر به فرد است. درک خوبی از هم در زمین داریم. او می خواهد صاحب توپ باشد و زمانی که به دستش آورد، سخت از دست می دهد. خودخواه نیست ولی اگر صاحب توپ شود، همیشه برای زدن گل تلاش می کند و ناگهان من را در موقعیت گلزنی قرار می دهد.

قبل از گل زیبای ماریو مانژوکیچ برای یوونتوس که کار  را موقتاً به تساوی کشاند، رونالدو چراغ اول گل های کهکشانی ها را روشن کرد. کاسمیرو پس از استراحت بین دو نیمه رئال مادرید را پیش انداخت و رونالدو و آسنسیو نیز کار قهرمان ایتالیا را تمام کردند.

مارکو آسنسیوی 21 ساله، با وجود تنها 11 بازی در ترکیب ثابت، فصل خوبی را در  سانتیاگو برنابئو سپری کرد و علی رغم اینکه چند باشگاه برای خرید او تلاش کرده اند، این بازیکن جوان از میل خود برای ماندن در جمع کهکشانی ها صحبت کرده است. آسنسیو، پنج شنبه، در کنفرانس خبری تیم ملی اسپانیا به خبرنگاران گفت:

قصد دارم بمانم و دقایق بیشتری بازی کنم. هدف من این است که به بازیکن ثابت تبدیل شوم. زمان هایی بود که بازی به من نمی رسید ولی می خواستم از هر شانسی که سرمربی در اختیارم می گذاشت نهایت بهره را ببرم و در نهایت سربلند بیرون می آمدم. به بازی نکردن عادت نداشتم. با این وجود سخت کار کردم تا از موقعیت هایی که نصیبم می شد استفاده کنم و توانستم فصل را به خوبی تمام کنم."

غیر از آسنسیو، شایعاتی مبنی بر خروج آلوارو موراتا و هامس رودریگز در تابستان امسال به گوش می رسد، هرچند آسنسیو امید به ماندن آن ها دارد. وی افزود:

این چیزی بین آن ها و باشگاه است. امیدوارم هر دوی آن ها بمانند چرا که بازیکنان بزرگی هستند و در طول فصل خیلی به من کمک کردند. می خواهم جای خود را در ترکیب تیم ملی پیدا کنم و در رئال مادرید تلاش می کنم در دقایق بیشتر و حیاتی تری به میدان بروم و به کسب عناوین ادامه دهم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 20 خرداد 1396 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.