لتونی 0-3 پرتغال؛ پیروزی پرتغالی ها با درخشش رونالدوی غیر قابل مهار

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لتونی 0-3 پرتغال؛ پیروزی پرتغالی ها با درخشش رونالدوی غیر قابل مهار

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لتونی 0-3 پرتغال؛ پیروزی پرتغالی ها با درخشش رونالدوی غیر قابل مهار

پرتغالی ها با درخشش کاپیتان نامدارشان، کار راحتی برای کسب پیروزی در زمین حریف داشتند.

طرفداری- تیم ملی پرتغال با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد تا در یک دیدار خارج از خانه با نتیجه 0-3 از سد لتونی بگذرد و جایگاه دومی اش را در جدول گروه B رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه در قاره اروپا تثبیت کند. کریستیانو رونالدو دو بار و آندره میگوئل والنته دا سیوا یک بار برای پرتغال موفق به گلزنی شدند.

ترکیب اولیه پرتغال

روی پاتریسیو، سدریک سوارس، برونو آلوس، خوزه فونته، رافائل گوئریرو، ژائو موتینیو، ویلیام کاروالیو، آندره گومس، گلسون مارتینز، آندره میگوئل والنته دا سیوا، کریستیانو رونالدو

شرح بازی در نیمه اول

بازی از همان ابتدا با سلطه پرتغالی ها بر لتونی آغاز شد. در دقیقه هفدهم، گلسون مارتینز روی پاس رافائل گوئریرو می توانست دروازه لتونی را از داخل محوطه جریمه باز  کند، اما ضربه او از سمت چپ دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه بیست و سوم، شوت کریستیانو رونالدو از بیرون محوطه جریمه با مهار دروازه بان لتونی همراه شد. رونالدو در دقیقه سی و ششم بار دیگر اقدام به شوتزنی کرد که این بار نیز ضربه او به وسیله دروازه بان لتونی مهار شد.
در دقیقه چهل و یکم، ضربه سر کریستیانو رونالدو از فاصله ای بسیار کم، دروازه نیمه خالی لتونی رو گشود و پرتغال را با یک گل پیش انداخت. نیمه اول بدون گل دیگری به پایان رسید.

شرح بازی در نیمه دوم

در دقیقه پنجاه و پنجم، گلسون مارتینز با کارت زرد جریمه شد. دو دقیقه بعد، او جای خود را به ریکاردو کوارشما داد.
در دقیقه پنجاه و هشتم، شوت کریستیانو رونالدو نتوانست راهی به درون دروازه لتونی پیدا کند و از سوی دروازه بان این تیم مهار شد.
در دقیقه شصت و یکم، ضربه سر برونو آلوز از وسط محوطه جریمه لتونی که روی سانتر ارسالی کوارشما از روی نقطه کرنر زده شده بود، از کنار دروازه لتونی به بیرون رفت.
در دقیقه شصت و دوم، کریستیانو رونالدو دومین گل خودش و تیمش در این دیدار را به ثمر رساند، باز هم با ضربه سری که این بار به سقف دروازه حریف هدایت شد.کریستیانو رونالدو
در دقیقه شصت و هفتم، آندره سیلوا گل سوم پرتغال را نیز به ثمر رساند تا کار را تمام کند. با پاس گل کریستیانو رونالدو، سیلوا از داخل محوطه جریمه لتونی موفق شد تا توپ را به گوشه سمت چپ دروازه لتونی بفرستد.
در دقیقه هفتاد و یکم، نلسینیو به جای سدریک سوارس وارد زمین شد. آخرین تعویض پرتغال نیز در دقیقه هشتادم صورت گرفت و لوییز نانی به جای آندره سیلوا به زمین آمد.
به جز کارت زردی که ریکاردو کوارشما در دقیقه آخر بازی دریافت کرد، این بازی حادثه قابل ذکر دیگری نداشت و با همان نتیجه0-3 به نفع تیم مهمان به پایان رسید. 

آمار بازی

لتونی - پرتغال

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره این بازی، روی این لینک کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 20 خرداد 1396 | 9:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.