ادعای مارکا: رئال مادرید در این تابستان دروازه بان جدیدی به خدمت نخواهد گرفت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ادعای مارکا: رئال مادرید در این تابستان دروازه بان جدیدی به خدمت نخواهد گرفت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ادعای مارکا: رئال مادرید در این تابستان دروازه بان جدیدی به خدمت نخواهد گرفت

دقایقی پیش روزنامه نزدیک به باشگاه رئال مادرید خبر از دست کشیدن این باشگاه از خرید یک دروازه بان در این پنجره نقل و انتقالات داد.

 طرفداری- باشگاه رئال مادرید در مورد آینده دروازه خود تصمیم گرفته است.

به گزارش مارکا، اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، دروازه رئال مادرید در این تابستان دستخوش تغییر نخواهد شد. مدیران باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته ‌اند که کیلور ناواس و کیکو کاسیا را در درون دروازه نگه دارند و بی‌خیال داوید ده خیا و جانلوییجی دوناروما شوند. 

ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های دروازه بان اسپانیایی باشگاه منچستریونایتد پیش از این هم می‌‌دانست که رئال مادرید تلاش جدی برای این دروازه بان نخواهد کرد. این داستان برای سومین فصل تکرار شده است و باشگاه رئال مادرید تصمیم ندارد آن را ادامه بدهد. 

در مورد جانلوییجی دوناروما هم داستان به همان شکلی‌ که بود باقی‌ می‌‌ماند. این دروازه بان به باشگاه پیشنهاد شده است اما در حال حاضر رئال مادرید هیچ تلاشی برای وی نخواهد کرد. اگر باشگاه میلان نتواند این بازیکن را به تمدید قرارداد راضی‌ کند، شاید رئال مادرید برای فصل ۲۰۱۸/۲۰۱۹ دوناروما را در نظر داشته باشد اما تا پیش از این تاریخ، لوس بلانکوس تلاشی برای وی نخواهد کرد.

زین الدین زیدان، کیلور ناواس

زیدان همواره به کیلور ناواس اعتماد داشته است حتی در دشوار‌ترین لحظات فصل. پس از بازگشت از بازی‌های ملی‌ کیلور تردید‌هایی‌ را به وجود آورد اما در آخر فصل به خوبی‌ با نمایش‌های خود به انتقادات پاسخ داد. در مورد دروازه بان سوم شاید تغییری ایجاد شود. یانیز شاید به دنبال دقایق بیشتر بازی در باشگاه دیگر باشد که در این صورت لوکا زیدان می‌‌تواند به تیم اول برسد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 خرداد 1396 | 11:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.