آغاز فعالیت رئال برای فروش 7 بازیکن

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آغاز فعالیت رئال برای فروش 7 بازیکن

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آغاز فعالیت رئال برای فروش 7 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، جدای از اینکه رئال مادرید کار جذب بازیکن جدید را شروع کرده، فعالیت مدیران این باشگاه برای خروج چند بازیکن نیز آغاز شده است.

 

به ادعای آس، 7 بازیکن رئال مادرید احتمالا در فهرست خروجی قرار خواهند داشت: په په، خامس، موراتا، ناواس، ماریانو، دانیلو و کوئنترائو.

 

 

 

 

کوئنترائو: دفاع چپ پرتغالی از سال 2011 برای رئال بازی می کند و فصل 2015-16 به صورت قرضی برای موناکو بازی کرد. او فصل گذشته اکثرا به دلیل مصدومیت غیبت داشت و طبق ادعای رسانه های پرتغالی، به اسپورتینگ لیسبون قرض داده خواهد شد. رئال البته خروج قطعی این بازیکن را مدنظر دارد. از قرارداد کوئنترائو با رئال، یک سال دیگر باقیمانده است.

 

خامس: ستاره کلمبیایی یکی از جدا شده های قطعی رئال خواهد بود. او که سال 2014 از موناکو به رئال پیوست، در دو فصل اخیر به نیمکت ذخیره ها تبعید شده و در سال جام جهانی قصد دارد به تیمی برود که بتواند در آن به صورت ثابت بازی کند. از اینتر، منچستریونایتد و بایرن، به عنوان مقاصد احتمالی خامس نام برده شده است.

 

 

 

 

دانیلو: دفاع راست برزیلی، سال 2015 با رقم 31.5 میلیون یورو از پورتو به رئال پیوست ولی هرگز نتوانست مدافعی در حد رئال نشان دهد. زیدان از دانیلو در مقطع پایانی فصل بیشترین استفاده را برد و حتی توانست خودی نشان دهد ولی گفته می شود که به اینتر خواهد پیوست.

 

موراتا: وضعیت موراتا کمی متفاوت است. او در رئال خوشحال است ولی در سال جام جهانی قصد دارد در رئال مادرید جایگاهی محکم تر داشته باشد. زیدان در فصل گذشته بنزما را به موراتا ترجیح داد به طوریکه موراتا هجدهمین بازیکن رئال از حیث دقایق حضور در زمین بود. موراتا از میلان و یونایتد پیشنهاد دارد ولی احتمال بازگشتش به فوتبال ایتالیا را رد کرده است. 

زیدان از مدیران رئال خواسته تا موراتا را حفظ کنند ولی باید دید در نهایت تصمیم این مهاجم 25 ساله چه خواهد بود.

 

په په: قرارداد این مدافع پرتغالی با رئال، ماه آینده به اتمام می رسد و با توجه به عدم توافق طرفین، په په به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگر خواهد شد. پاری سن ژرمن، اینتر و چند تیم انگلیسی خواهان جذب او شده اند.

 

 

 

 

ناواس: گلر کاستاریکایی که فصل گذشته را خوب شروع نکرد، در مقطع پایانی فصل بسیار درخشید و نقش مهمی در قهرمانی رئال در لالیگا و چمپیونزلیگ داشت. تا دو ماه پیش بسیاری خروج او و آمدن دخیا را قطعی می دانستند ولی حالا همه معادلات به هم خورده است. ناواس در آخرین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت ندارد و در رئال خواهد ماند ولی باید دید در نهایت تصمیم باشگاه چه خواهد بود.

 

ماریانو: ستاره 23 ساله دومنیکنی رئال، سال گذشته اولین بازیکنی بود که به خواسته زیدان، قراردادش را تمدید کرد. این مهاجم خوش نقش فصل گذشته هر بار که وارد میدان شد درخشید ولی مدیران رئال قصد دارند او را برای فصل بعد به تیمی دیگر قرض دهند تا با تجربه تر شود. بتیس و مالاگا برای جذب ماریانو پیشنهاد داده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1396 | 17:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.